Бренд-маркетинг у в2в сегменті

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто сутність та наукові підходи до визначення бренд-маркетингу в B2B сегменті. Досліджено роль бренду як інструменту підвищення конкурентоспро-можності та формування лояльності партнерів у B2B-секторі на прикладі діяльності ТОВ «СНЕК ДРАЙВ». Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності бренд-маркетингових заходів для посилення позицій ТОВ «СНЕК ДРАЙВ» у B2B-сегменті.

Опис

Ключові слова

бренд-маркетинг, B2B-сегмент, позиціонування, лояльність, конкурентоспроможність, стратегія, brand marketing, B2B segment, positioning, loyalty, competitiveness, strategy.

Бібліографічний опис

Новак, Ю. (2025). Бренд-маркетинг у в2в сегменті. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (212–220). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid