Клієнтоорієнтовані інструменти здобуття конкурентних переваг
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті здійснюється аналіз та дослідження теоретико-прикладних аспектів і перспектив формування конкурентних переваг через впровадження клієнтоорієнтованого підходу. Такий підхід спрямований на створення стратегічних конкурентних переваг підприємств, що забезпечує стабільний і довготривалий прибуток за рахунок використання ключових компетенцій. В роботі окреслюється стратегічні цілі, необхідні для розвитку клієнтоорієнтованої стратегії, і пропонується схематична модель взаємозв’язків основних структурних елементів цього механізму.
Опис
Ключові слова
клієнтоорієнтований підхід, стратегія розвитку компанії, діагностика розвитку компанії, конкурентні переваги, ключові компетенції, конкурентоспроможність, маркетинг, інформування, комунікування, oriented approach, brand development strategy, company development diagnostics, competitive advantages, key competencies, competitiveness, marketing, information, communication.
Бібліографічний опис
Луценко, М. (2025). Клієнтоорієнтовані інструменти здобуття конкурентних переваг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (200–212). Державний торговельно-економічний університет.