Формування комунікаційних стратегій: теорія і практика

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглядаються теоретичні аспекти формування комунікаційних стратегій в умовах сучасного бізнес-середовища. Аналізуються основні типи комунікаційних стратегій, їхнє значення для підприємств, а також значення вимірювання ефективності комунікаційних кампаній. Описуються ключові елементи, методи й інструменти, що дозволяють бізнесу адаптувати свої стратегії до потреб споживачів.

Опис

Ключові слова

комунікаційні стратегії, вимірювання ефективності, канали комунікації, бренд, маркетинг, communication strategies, measurementof effectiveness, communication channels, brand, marketing.

Бібліографічний опис

Дзененко, Н. (2025). Формування комунікаційних стратегій: теорія і практика. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (178–183). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid