Моніторинг конкурентів у соціальних мережах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано активність кондитерських брендів у соціальних мережах та визначено ефективність їхніх SMM-кампаній у контексті розробки та реалізації стратегій просування. Розглянуто роль соціальних мереж як основного інструменту цифрової взаємодії з цільовою аудиторією, підвищення впізнаваності та рівня залученості користувачів. У роботі здійснено порівняльний аналіз стратегій просування у соціальних мережах конкурентів бренду Tarta, а саме БКК, Рошен, Вацак, Nonpareil, для виявлення ефективних практик і формування рекомендацій з удосконалення SMM-стратегії.

Опис

Ключові слова

соціальні мережі, бренд, стратегія, конкуренти, кондитерський ринок, цифровий маркетинг, social networks, brand, strategy, competitors, confectionery market, digital marketing.

Бібліографічний опис

Гутніченко, В. (2025). Моніторинг конкурентів у соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (170–178). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid