Рекламна діяльність як інструмент формування лояльності споживачів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто основні етапи розробки заходів для посилення лояльності до бренду ТОВ «Кловін Україна». Запропоновано стратегію вдосконалення рекламної діяльності компанії.

Опис

Ключові слова

бренд, реклама, лояльність, діджитал-реклама, brand, advertising, loyalty, digital advertising.

Бібліографічний опис

25. Шерстюк, Д. (2025). Рекламна діяльність як інструмент формування лояльності споживачів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (158–165). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid