Інструменти побудови рекламної кампанії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті досліджується розвиток піходів до створення сильного бренду. Проаналі-зовано сучасні підходи до формування рекламних кампаній за допомогою різних підходів до брендингу. Проаналізовано сучасну класифікацію брендів. Визначено тренди у сфері визначення ефективності рекламних кампаній.

Опис

Ключові слова

реклама, впізнаваність бренду, бренд, брендинг, цільова аудиторія, просування бренду, advertising, brand awareness, brand, branding, target audience, brand promotion.

Бібліографічний опис

Ужва, Ю. (2025). Інструменти побудови рекламної кампанії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (140–146). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid