Рекламна стратегія бренду на основі маркетингу впливу
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто процес формування рекламної стратегії бренду з урахуванням особливостей маркетингу впливу. Проаналізовано роль лідерів думок як ключових елементів комунікаційної взаємодії з цільовою аудиторією. Обґрунтовано переваги використання маркетингу впливу як складової бренд-стратегії для підвищення впізнаваності та довіри до бренду.
Опис
Ключові слова
бренд, рекламна стратегія, маркетинг впливу, лідери думок, соціальні мережі, цільова аудиторія, просування, цифровий маркетинг, brand, advertising strategy, influencer marketing, opinion leaders, social media, target audience, promotion, digital marketing.
Бібліографічний опис
Науменко, Д. (2025). Рекламна стратегія бренду на основі маркетингу впливу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (99–105). Державний торговельно-економічний університет.