Соціальні мережі у просуванні бʼюті-бізнесу
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Мета статті полягає у дослідженні впливу соціальних мереж на процес просування послуг у сфері бʼюті-індустрії з акцентом на формування ефективної медіастратегії, що забезпечує стійкий комерційний успіх підприємства у довгостроковій перспективі. В роботі розглянуто роль соціальних мереж як інструменту цифрового маркетингу, проаналізовано особливості поведінки цільової аудиторії, охарактеризовано алгоритми формування SMM-стратегії для підприємств бʼюті-сфери та визначено ключові метрики ефективності. Наголошено на необхідності системного моніторингу результатів та адаптації стратегії до мінливих запитів ринку.
Опис
Ключові слова
соціальні мережі, бʼюті-індустрія, просування послуг, цифрові технології, медіастратегія, маркетинг, клієнтська залученість, social networks, beauty industry, service promotion, digital technologies, media strategy, marketing, customer engagement.
Бібліографічний опис
Куценко, Ю. (2025). Соціальні мережі у просуванні бʼюті-бізнесу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (71–80). Державний торговельно-економічний університет.