Інструменти та методи диджитал-просування в ІТ-сфері

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто основні інструменти та методи диджитал-просування брендів у сфері ІТ-технологій, зокрема такі, як: контент-маркетинг, соціальні медіа, використання відео та електронної пошти, колаборація з інфлюенсерами та ряд інших. Наведено їх переваги.

Опис

Ключові слова

бренд, SEO та аналітика, диджитал-просування, ІТ-послуги, просування, brand, SEO and analytics, digital promotion, IT services, promotion.

Бібліографічний опис

Капилова, А. (2025). Інструменти та методи диджитал-просування в ІТ-сфері. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (52–58). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages