Інструменти та методи диджитал-просування в ІТ-сфері
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто основні інструменти та методи диджитал-просування брендів у сфері ІТ-технологій, зокрема такі, як: контент-маркетинг, соціальні медіа, використання відео та електронної пошти, колаборація з інфлюенсерами та ряд інших. Наведено їх переваги.
Опис
Ключові слова
бренд, SEO та аналітика, диджитал-просування, ІТ-послуги, просування, brand, SEO and analytics, digital promotion, IT services, promotion.
Бібліографічний опис
Капилова, А. (2025). Інструменти та методи диджитал-просування в ІТ-сфері. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (52–58). Державний торговельно-економічний університет.