Оцінювання брендингу фінансової установи
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті проаналізовано підходи до оцінювання ефективності рекламних заходів, визначено ключові методи збору та аналізу інформації про споживачів, а також особливості формування рекламних повідомлень з урахуванням специфіки фінансових послуг. Особлива увага приділена оцінці впливу рекламних стратегій на поведінку цільової аудиторії, імідж банку та рівень довіри клієнтів.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, рекламна кампанія, ефективність реклами, імідж банку, стратегія просування, цільова аудиторія, marketing research, advertising campaign, advertising effectiveness, bank image, consumer behavior, promotion strategy, target audience.
Бібліографічний опис
Єсипенко, К. (2025). Оцінювання брендингу фінансової установи. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (34–40). Державний торговельно-економічний університет.