Теоретичні основи управління брендом та стратегічного партнерства
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті досліджуються теоретичні засади управління брендом і стратегічного партнерства як інструментів підвищення конкурентоспроможності організацій у сучасному цифровому та глобалізованому середовищі. Особлива увага приділяється синергії між брендом і партнерством через ко-брендинг, архітектуру бренду, динамічні можливості та інституційну легітимацію. Аналізуються як приклади успішної інтеграції, так і ризики невдалих колаборацій.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Маковецька, Є. (2025). Теоретичні основи управління брендом та стратегічного партнерства. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 161–166). Державний торговельно-економічний університет.