ЕВОЛЮЦІЙНІ СТРУКТУРНО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ЕТАПІВ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В БІБЛІОТЕЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОЦІНЮВАННЯ ПОТОЧНОГО СТАНУ ПРОБЛЕМИ
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Кожемʼяко, В. (2025). Еволюційні структурно-організаційні засади етапів розвитку маркетингу в бібліотечній діяльності та оцінювання поточного стану проблеми. У В. А. Осика (Ред.), Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації. Маркетингові технології та інструменти брендингу (с. 395–397). Державний торговельно-економічний університет.