ПІДПРИЄМНИЦТВО, ТОРГІВЛЯ, МАРКЕТИНГ: СТРАТЕГІЇ, ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІННОВАЦІЇ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ ІВЕНТ ЯК СПОСІБ ПРИВЕРНУТИ УВАГУ ДО БРЕНДУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Сікорська, Антоніна; Державний торговельно-економічний університетДокумент МУЛЬТИСЕНСОРНИЙ БРЕНДИНГ У СУЧАСНОМУ СПОЖИВЧОМУ СЕРЕДОВИЩІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Сбехат, Ільяс; Самчук, Володимир; Державний торговельно-економічний університетДокумент МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ БРЕНДИНГУ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ, БІБЛІОТЕЧНІЙ ТА АРХІВНІЙ СПРАВІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Салата, Галина; Київський національний університет культури і мистецтвДокумент МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ВЕРШКОВОГО МАСЛА(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Саламаха, Юлія; Чуніхіна, Тетяна; Державний торговельно-економічний університетДокумент PRICE.UA: ХАРАКТЕРИСТИКА ОДНОГО З ПРОВІДНИХ ПРАЙС-АГРЕГАТОРІВ УКРАЇНИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Савшак, Софія; Коробер, Ірина; Державний торговельно-економічний університетДокумент ЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Рождественський, Владислав; Державний торговельно-економічний університетДокумент ІНСТРУМЕНТИ ЕМОЦІЙНОГО БРЕНДИНГУ У ФОРМУВАННІ СПОЖИВЧОЇ ЛОЯЛЬНОСТІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Рогожинський, Михайло; Кармазінова, Вікторія; Державний торговельно-економічний університетДокумент ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПОКОЛІНЬ АЛЬФА ТА БЕТА(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Пономаренко, Ігор; Пономаренко, Дмитро; Державний торговельно-економічний університет; Міжнародний університет бізнесу і праваДокумент СПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА ПІД ЧАС ЕКОНОМІЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Підчибій, Анастасія; Черниш, Ольга; Державний торговельно-економічний університетДокумент РОЛЬ CRM-СИСТЕМ У ПІДВИЩЕННІ ЛОЯЛЬНОСТІ ДО БРЕНДУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Піскун, Олександра; Черниш, Ольга; Державний торговельно-економічний університетДокумент СПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА ТА СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ТОРГОВЕЛЬНИХ ФОРМАТІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Пархаєва, Наталя; Санду, Аліна; Державний торговельно-економічний університетДокумент МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Пархаєва, Наталя; Ковбасюк, Катерина; Державний торговельно-економічний університетДокумент ВПЛИВ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РОЗВИТОК ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Панченко, Владислав; Державний торговельно-економічний університетДокумент МЕРЧАНДАЙЗИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ВПЛИВУ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Павлішина, Ніна; Беденко, Евіліна; НУ «Запорізька політехніка»Документ РОЛЬ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ В ФОРМУВАННІ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Онопрієнко, Діана; Державний торговельно-економічний університетДокумент ПЛАНУВАННЯ БЮДЖЕТУ ЦИФРОВОЇ РЕКЛАМИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ніколаєв, Даніїл; Державний торговельно-економічний університетДокумент РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ФОРМУВАННІ БРЕНД-ІДЕНТИЧНОСТІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Мір Санжарі, Аміна; Державний торговельно-економічний університетДокумент ВИКОРИСТАННЯ BIG DATA В МАРКЕТИНГУ ТА БРЕНДИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Москалик, Анна; Черниш, Тетяна; Державний торговельно-економічний університетДокумент ЗАКОНОДАВЧЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПРЯМОГО МАРКЕТИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Мір Санжарі, Аміна; Державний торговельно-економічний університетДокумент ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОГО БРЕНДИНГУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Мирза, Олена; Черниш, Ольга; Державний торговельно-економічний університетДокумент ЯК ВЕЛИКІ КОМПАНІЇ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ІВЕНТ-ЗАХОДИ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВИХ ЦІЛЕЙ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Менжега, Юлія; Державний торговельно-економічний університетДокумент ІВЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧА(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Мельник, Марина; Коровіна, Олена; Державний торговельно-економічний університетДокумент ОПТИМІЗАЦІЯ КЛІЄНТСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ: ВИКОРИСТАННЯ ЕФЕКТУ ПІГМАЛІОНА ДЛЯ ПОСИЛЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ ДО БРЕНДУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Малинка, Анастасія; Чуніхіна, Тетяна; Державний торговельно-економічний університетДокумент ЕМОЦІЙНИЙ ТАРГЕТИНГ У МАРКЕТИНГУ: АДАПТАЦІЯ КОМУНІКАЦІЇ ДО ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ СПОЖИВАЧА В РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Малинка, Анастасія; Сідєльніков, Данило; Державний торговельно-економічний університетДокумент РОЗВИТОК НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Мазурок, Ангеліна; Державний торговельно-економічний університетДокумент СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЕМОЦІЙНОГО ЗАЛУЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Люта, Валерія; Державний торговельно-економічний університетДокумент КРОС-КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Литовченко, Олена; Кириченко, Валерія; Харківський національний університет ім. В. Н. КаразінаДокумент ПЕРСОНАЛІЗОВАНИЙ ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОСИЛЕННЯ БРЕНДУ: ТЕХНОЛОГІЇ, ПЛАТФОРМИ, ЕФЕКТИВНІСТЬ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Левченко, Вікторія; Сідєльніков, Данило; Державний торговельно-економічний університетДокумент ЦИФРОВИЙ БРЕНДИНГ В ЕПОХУ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА: ІНСТРУМЕНТИ, СТРАТЕГІЇ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧА(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Левченко, Вікторія; Кармазінова, Вікторія; Державний торговельно-економічний університетДокумент АТРИБУТИ БРЕНДУ ТЕРИТОРІЇ НА ПРИКЛАДІ м. ВІННИЦЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Левицька, Ілона; Державний торговельно-економічний університетДокумент БРЕНДИНГ І ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: КЕЙСИ COCA-COLA ТА BURGER KING(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Кривошей, Богдан; Самчук, Володимир; Державний торговельно-економічний університетДокумент РОЛЬ ТА СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ В МАРКЕТИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Костенко, Анна; Державний торговельно-економічний університетДокумент ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВІЗУАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ В ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Конкін, Михайло; Державний торговельно-економічний університетДокумент ЕВОЛЮЦІЙНІ СТРУКТУРНО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ЕТАПІВ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В БІБЛІОТЕЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОЦІНЮВАННЯ ПОТОЧНОГО СТАНУ ПРОБЛЕМИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Кожемʼяко, Володимир; Київський національний університет культури і мистецтвДокумент РОЛЬ BIG DATA В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Клименко, Поліна; Чуніхіна, Тетяна; Державний торговельно-економічний університетДокумент СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ АДАПТИВНОГО СПОРТУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Клименко, Ганна; Лига, Олег; Державний торговельно-економічний університетДокумент БРЕНДИНГ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ: ЯК НЕЙРОМАРКЕТИНГ ФОРМУЄ СПРИЙНЯТТЯ БРЕНДІВ У СОЦМЕРЕЖАХ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Кібець, Єлизавета; Чепеленко, Анжеліка; Державний торговельно-економічний університетДокумент ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ В МАРКЕТИНГУ: ЯК БРЕНДИ «ЧИТАЮТЬ» СПОЖИВАЧІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Кармазінова, Вікторія; Юхненко, Марія; Державний торговельно-економічний університетДокумент ВИКОРИСТАННЯ АРХЕТИПІВ У ПОБУДОВІ БРЕНДІВ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Каркушка, Олександр; Державний торговельно-економічний університетДокумент HR-МАРКЕТИНГ: ПРОСУВАННЯ РОБОТОДАВЦЯ НА РИНКУ ПРАЦІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Калініченко, Олег; Зелена, Марина; Державний торговельно-економічний університетДокумент ІВЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК ПОТУЖНИЙ ІНСТРУМЕНТ ЕМОЦІЙНОГО БРЕНДИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Іванова, Єлизавета; Державний торговельно-економічний університетДокумент КЛАСИФІКАЦІЯ ЦИФРОВИХ ПЛАТФОРМ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Запша, Галина; Зайцев, Іван; Одеський державний аграрний університетДокумент ПРОГНОЗУВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА ЕТАПАХ ЦИФРОВОГО ШЛЯХУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Зайцева, Олена; Юхненко, Марія; Державний торговельно-економічний університетДокумент ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПРОГНОЗУВАННІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Зайцева, Олена; Усачова, Софія; Державний торговельно-економічний університетДокумент ОСОБЛИВОСТІ ЦИФРОВОЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ ПОКОЛІННЯ АЛЬФА(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Зайцева, Олена; Лосєва, Валерія; Державний торговельно-економічний університетДокумент ПРОГНОЗУВАННЯ ВПЛИВУ ІНФЛЮЕНСЕРІВ НА КУПІВЕЛЬНУ ПОВЕДІНКУ ОНЛАЙН-АУДИТОРІЇ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Зайцева, Олена; Германова, Валерія; Державний торговельно-економічний університетДокумент ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МАРКЕТИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Зайцева, Олена; Буц, Элизавета; Державний торговельно-економічний університетДокумент ІВЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК ФОРМА ЕМОЦІЙНОГО ЗАЛУЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Жукова, Дар’я; Державний торговельно-економічний університетДокумент ТРАДИЦІЙНІ ТА ЦИФРОВІ КАНАЛИ ПРОСУВАННЯ ПОДІЙ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Жовта, Анастасія; Коровіна, Олена; Державний торговельно-економічний університетДокумент ДИНАМІЧНЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПОСЛУГ З ПЕРЕВЕЗЕННЯ НА ТАКСІ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Доля, Ксенія; Чепеленко, Анжеліка; Державний торговельно-економічний університетДокумент ХАРАКТЕРИСТИКИ СКЛАДОВИХ УСПІШНИХ БРЕНДІВ НА КОНДИТЕРСЬКОМУ РИНКУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гутніченко, Вероніка; Суслова, Тетяна; Державний торговельно-економічний університетДокумент МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ БРЕНДИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Григорчук, Тетяна; Кармазінова, Вікторія; Державний торговельно-економічний університетДокумент РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО БРЕНДИНГУ В ФОРМУВАННІ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Горобець, Олексій; Державний торговельно-економічний університетДокумент АДАПТАЦІЯ ІВЕНТ-ПОДІЙ ПІД ЧАС ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Головянко, Софія; Посторонко, Анна; Державний торговельно-економічний університетДокумент СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В E-COMMERCE(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Головань, Дмитро; Василишина, Любов; Державний торговельно-економічний університетДокумент МАРКЕТИНГ ПОКОЛІННЯ ALPHA: ЯК ЗАЛУЧАТИ НАЙМОЛОДШИХ СПОЖИВАЧІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Голік, Оксана; Голік, Катерина; Державний торговельно-економічний університетДокумент ВПЛИВ БРЕНДОВИХ ЦІННОСТЕЙ НА ЦІНОУТВОРЕННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гнисюк, Вікторія; Державний торговельно-економічний університетДокумент СПОНСОРСТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЙ В ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гераймович, Анжеліка; Державний торговельно-економічний університетДокумент ЗАСОБИ ЗАЛУЧЕННЯ АУДИТОРІЇ В ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ: ТЕХНОЛОГІЇ І ПРАКТИКИ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гарбар, Кіра; Державний торговельно-економічний університетДокумент СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ СИЛЬНОГО БРЕНДУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Воробйова, Валерія; Василишина, Любов; Державний торговельно-економічний університет