Просування послуг закладу вищої освіти в мережі Інтернет (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність теми дослідження. В сучасному світі соціальні мережі відіграють важливу роль в житті підлітків і майже повністю ігноруються закладами вищої освіти в рекламних кампаніях. В той же час, обираючи навчальний заклад, люди все частіше звертаються до Інтернету, і з кожним роком ця тенденція буде лише посилюватися. Необхідно використовувати можливості просування в Інтернеті незалежно від того, просуваються освітні програми чи самі заклади вищої освіти (далі ЗВО), адже принципи і методи просування освітніх послуг майже ідентичні. Спеціалісти та практики погоджуються з тим [29], що просування освітніх послуг і закладів вищої освіти в мережі Інтернет більш ефективне і потребує менших видатків, аніж інші способи просування (друковані ЗМІ, зовнішня реклама тощо). Варто врахувати ще і той факт, що сучасний ринок освітніх послуг став дуже різноманітним, а асортимент таких послуг розширився. Це, у поєднанні зі зменшенням частки державної власності в освітньому секторі, підвищує конкуренцію серед надавачів таких послуг, зокрема ЗВО. Сучасним вишам потрібно не лише створити конкурентоспроможні освітні послуги для цільової аудиторії, але і задуматися над вдосконаленням своїх маркетингових комунікацій з метою залучення аудиторії і бути компетентними в тому середовищі, де вони хочуть просувати свої послуги. Важливість інформації в сучасному суспільстві стає все більш вагомою. Кожного року зростає частка активних інтернет користувачів. Згідно з дослідженням Factum Group в 2019 році, в порівнянні з попереднім, зросла на 7% – до 22,96 мільйонів осіб. Частка користувачів Інтернету становить 71% (22,96 млн осіб), 65% мають Інтернет вдома. Однією з причин такого зростання є «смартфонізація» населення. На сьогодні 22% користувачів виходять в Інтернет виключно за допомогою смартфонів. Для значної частки нових користувачів смартфон у 2019 році став першим і єдиним пристроєм для доступу до мережі. Майже все населення України віком до 35 років є інтернет-користувачами, не кажучи вже про підлітків 14 -16 років [17]. Застосування можливостей мережі Інтернет дає ЗВО змогу активно та ефективно просувати свої послуги та встановлювати тісний зв’язок із цільовою аудиторією. Таке просування може відрізнятися від «класичних» методів просування освітніх послуг, тому важливо уникати помилок, які будуть розглянуті в цій роботі. Для написання даної випускної кваліфікаційної роботи були використані праці Ф. Котлера, М. Стелзнера, О. Мельникової, Д. Зіньковської, Л. Кочаргової, Д. Стадвела, А. Ковача, М. Опачко, В. Тихомирова, Н. Бутенко та інших вчених, а також закони України, статистичні дані незалежних дослідницьких центрів та Державної служби статистики України. Після аналізу останніх публікацій з теми дослідження зроблено висновок, що ЗВО недостатньо використовують або взагалі не використовують сучасні інструменти просування і через те втрачають позиції у конкурентній боротьбі.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання