Цифрові технології в маркетингових комунікаціях підприємства (за матеріалами ТОВ «Корисні напої»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

ктуальність теми. Ми живемо у світі технологій та модернізацій, де все постійно оновлюється, проходить цифрову трансформацію. Інтернет -маркетинг вже давно динамічно розвивається. Все більше і більше компаній розширюють свій бізнес у мережі інтернет, використовуючи інтернет -інструменти, котрі суттєво впливають на всю їхню діяльність та дозволяють покращити імідж бренду. З кожним роком з’являється все більше інтернет -магазинів, зростає ринок, зростає конкуренція у сфері електронної комерції, розвивається мобільний інтернет-банкінг, компанії витрачають все більше ресурсів на фінансування рекламних кампаній, що проводяться в мережі інтернет. З початку2020 року пандемія коронавірусу перевернула усі сфери нашого життя та ще більше підштовхнула компанії до цифрової трансформації. Усі компанії від малих до великих мали лише два шляхи: зачинятися або трансформувати свій бізнес під умови навколишнього світу. Тому аналіз та вивчення інтернет-інструментів в маркетинговій діяльності підприємств є своєчасним та актуальним. Аналізуючи літературу останніх років, можна сказати, що використання у власному бізнесі можливостей інтернет-маркетингу, як ефективного інструмента, наразі є актуальним. В світі видано безліч звітів, монографій, праць, в яких розглянуто особливості розвитку підприємства у мережі інтернет завдяки маркетинговим інтернет-інструментам. Ґрунтовні дослідження з цієї проблематики можна знайти в працях таких видатних маркетологів, як Дж. Траут, Р. Барт, П. Маршалл, М. Стелзнер, Б.Тодд, Ф. Котлер та інші.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

License

Doi

UDC

Orcid

Pages

Зібрання