Цифрові технології в маркетингових комунікаціях підприємства (за матеріалами ТОВ «Корисні напої»)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
ктуальність теми. Ми живемо у світі технологій та модернізацій, де
все постійно оновлюється, проходить цифрову трансформацію. Інтернет -маркетинг вже давно динамічно розвивається. Все більше і більше компаній
розширюють свій бізнес у мережі інтернет, використовуючи інтернет -інструменти, котрі суттєво впливають на всю їхню діяльність та дозволяють
покращити імідж бренду. З кожним роком з’являється все більше інтернет -магазинів, зростає ринок, зростає конкуренція у сфері електронної комерції,
розвивається мобільний інтернет-банкінг, компанії витрачають все більше
ресурсів на фінансування рекламних кампаній, що проводяться в мережі
інтернет.
З початку2020 року пандемія коронавірусу перевернула усі сфери
нашого життя та ще більше підштовхнула компанії до цифрової
трансформації. Усі компанії від малих до великих мали лише два шляхи:
зачинятися або трансформувати свій бізнес під умови навколишнього світу.
Тому аналіз та вивчення інтернет-інструментів в маркетинговій діяльності
підприємств є своєчасним та актуальним.
Аналізуючи літературу останніх років, можна сказати, що
використання у власному бізнесі можливостей інтернет-маркетингу, як
ефективного інструмента, наразі є актуальним. В світі видано безліч звітів,
монографій, праць, в яких розглянуто особливості розвитку підприємства у
мережі інтернет завдяки маркетинговим інтернет-інструментам. Ґрунтовні
дослідження з цієї проблематики можна знайти в працях таких видатних
маркетологів, як Дж. Траут, Р. Барт, П. Маршалл, М. Стелзнер, Б.Тодд, Ф.
Котлер та інші.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА