Управління цифровим маркетингом підприємства (за матеріалами ТОВ «Світ квестів», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
У сучасному світі активізації глобалізаційних процесів виникає
необхідність у застосуванні новітніх підходів в управлінні маркетингом.
Розвиток поведінкової економіки та формування інформаційного суспільства
активізують потребу застосування цифрового маркетингу, що активно
розвивається і створює умови для конкурентного позиціонування компанії.
Сьогодні в Україні традиційні інструменти реклами мають не такий
вплив, як це було раніше. Саме тому, маркетинг стає більш інтерактивним та
візуально-орієнтованим. Для того, щоб швидко поширити інформацію,
потрібно змінити маркетингові підходи та почати використовувати новітн і
цифрові інструменти. На даний момент ті компанії, які швидко опановують
цифрові канали, залучають та утримують більшу кількість нових клієнтів.
Цифровий маркетинг – це не просто набір цифрових інструментів для
просування бізнесу вперед, це ціла система, яка включає в себе збір
інформації, її обробку, дослідження і аналіз, вияв лення основних проблем і
напрямів для розвитку, засоби досягнення цілей бізнесу та маркетингу.
Ефективність цифрового маркетингу підприємства, в першу чергу, залежить
від грамотного управління даним процесом.
Питання управління та розвитку цифрового маркетингу вивчали такі
зарубіжні та вітчизняні дослідники і практики, як С. І. Гриценко, Р. Дайс, Г.
Картаджайя, Ф. Котлер, Є. Крюкова, І. Манн, Д. Савельєв, А. Сетіаван, П.
Сміт, М. А. Окландер, О. О. Романенко, Є. В. Ромат, Р. Хеннеберрі, Д. Чаффі,
Т. М. Янковець та інші.
Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні
теоретичних основ, а також наданні практичних рекомендацій в сфері
управління цифровим маркетингом підприємства. Для досягнення мети були
поставлені та вирішені такі основні завдання:
проведено дослідження теоретичних основ управління цифровим
маркетингом підприємства, зокрема: з’ясовано сутність поняття «управління
цифровим маркетингом»; виявлено основні функції та завдання управління
цифровим маркетингом; визначено місце та роль управління цифровим
маркетингом в управлінні діяльністю підприємства загалом;
проведено аналіз маркетингового зовнішнього та внутрішнього
середовищ підприємства (на прикладі ТОВ «Світ квестів»);
проаналізовано управління цифровим маркетингом на ньому;
обґрунтовано напрями удосконалення процесу управління
цифровим маркетингом ТОВ «Світ квестів»;
узгоджено цифрові канали комунікації та продажів підприємства;
проведено оцінку ефективності запропонованих заходів.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА