Управління торговими марками сфери послуг (за матеріалами ТОВ «Флагман Стор», м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

АНОТАЦІЯ Розглянуті теоретичні аспекти управління торговими марками сфери послуг, та всі категорії що його створюють. Теоретичною основою дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених щодо управління торговою маркою та особливостей її формування. Результати проведеного дослідження демонструють необхідність вдосконалення управління торговою маркою. Було запропоновано рекомендації щодо впровадження та застосування на практиці сучасних методів управління, зокрема, в діяльності підприємства ТОВ «Флагман Стор» з урахуванням специфіки діяльності підприємства. Ключові слова: управління торговими марками сфери послуг, ефективність діяльності, результативність, дослідження. ANNOTATION Theoretical aspects of service brand management are considered, and all categories that create it. The theoretical basis of the study is the work of domestic and foreign scientists on the management of the brand and the peculiarities of its formation. The results of the study demonstrate the need to improve brand management. Recommendations were proposed for the implementation and application in practice of modern management methods, in particular, in the activities of the company of Flagman Store LLC, taking into account the specifics of the enterprise. Key words: trademark management, service sector, efficiency of activity, efficiency, research.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання