Управління торговими марками сфери послуг (за матеріалами ТОВ «Флагман Стор», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
АНОТАЦІЯ
Розглянуті теоретичні аспекти управління торговими марками сфери
послуг, та всі категорії що його створюють. Теоретичною основою
дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених щодо управління
торговою маркою та особливостей її формування.
Результати проведеного дослідження демонструють необхідність
вдосконалення управління торговою маркою. Було запропоновано
рекомендації щодо впровадження та застосування на практиці сучасних
методів управління, зокрема, в діяльності підприємства ТОВ «Флагман Стор»
з урахуванням специфіки діяльності підприємства.
Ключові слова: управління торговими марками сфери послуг,
ефективність діяльності, результативність, дослідження.
ANNOTATION
Theoretical aspects of service brand management are considered, and all
categories that create it. The theoretical basis of the study is the work of domestic
and foreign scientists on the management of the brand and the peculiarities of its
formation.
The results of the study demonstrate the need to improve brand management.
Recommendations were proposed for the implementation and application in
practice of modern management methods, in particular, in the activities of the
company of Flagman Store LLC, taking into account the specifics of the enterprise.
Key words: trademark management, service sector, efficiency of activity,
efficiency, research.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА