МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ РОЗРОБЛЕННЯ НОВИХ ТОВАРІВ (за матеріалами ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД» заклад ресторанного господарства «МакДональдз – Мінська» м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

АНОТАЦІЯ Магістерська робота на здобуття ступеня магістра на тему: «маркетингове управління процесом розроблення нових товарів» (за матеріалами ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД» заклад ресторанного господарства «МакДональдз – Мінська» м. Київ). Метою роботи є дослідження маркетингового управління процесом розроблення нових товарів». Теоретичною основою дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених, щодо становлення та розвитку маркетингового управління. В роботі було запропоновано шляхи покращення управління процесом розроблення нових товарів компанії «McDonald's». Ключові слова: маркетинг, маркетингове управління, процес розроблення нових товарів, бенчмаркінг. ANNOTATION Master's thesis for a master's degree on the topic: «Marketing management of the process of developing new products» (according to FDI «McDonald's Ukraine LTD» restaurant «McDonald's – Minsk» in Kyiv). The purpose of the work is to study the marketing management of the process of developing new products. The theoretical basis of the study is the work of domestic and foreign scientists on the formation and development of marketing management as a science. The paper proposed ways to improve the management of the process of developing new products of the company «McDonald's». Key words: marketing, marketing management, new product development process, benchmarking.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання