УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Ніколь плюс», м. Запоріжжя)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
АНОТАЦІЯ
Грищенко Н. О. «Управління системою інтегрованих маркетингових
комунікацій підприємства» ( за матеріалами ТОВ «Ніколь плюс», м. Запоріжжя)
– Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг»,
спеціалізацією «Маркетинг менеджмент» - Київський національний
торговельно-економічний університет. – Київ 2019.
Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і
практичним засадам управління системою інтегрованих маркетингових
комунікацій підприємства. В процесі роботи зроблені висновки та пропозиції
щодо напрямків удосконалення системи управління інтегрованими
маркетинговими комунікаціями підприємства, а також формування
календарного плану заходів бюджету інтегрованих маркетингових комунікацій
Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, стимулювання
продажів, прямі продажі, особисті продажі, реклама, зв'язки з громадськістю,
діджитал-маркетинг.
ABSTRACT
Hryshchenko N. O. "Management of the system of integrated marketing
communications of the enterprise" (based on the materials of LLC "Nicole Plus", city
Zaporozhye) - Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075
"Marketing", specialization "Marketing Management" - Kyiv National University of
Trade and Economics. - Kyiv 2019.
The final qualifying work is devoted to theoretical, methodical and practical
principles of management of the system of integrated marketing communications of
the enterprise. Conclusions and suggestions were made on how to improve the
management system of integrated marketing communications of the enterprise, and
the calendar of measures and budget of integrated marketing communications
Keywords: integrated marketing communications, sales promotion, direct sales,
personal sales, advertising, public relations, digital marketing
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА