ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Інвестком», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
АНОТАЦІЯ
Гресь Станіслава Олегівна. Формування маркетингової товарної
стратегії підприємства (виконана за матеріалами ТОВ «Інвестком»). –
Рукопис.
Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного
рівня «Магістр» за спеціальністю 0.75 «Маркетинг». Київський національний
торговельно-економічний університет, Київ, 2020.
У першому розділі висвітлено теоретичні засади формування
маркетингових стратегій підприємств.
У другому розділі здійснено дослідження роботи підприємства за
темою випускної кваліфікаційної роботи.
У третьому розділі запропоновано шляхи удосконалення маркетингової
товарної стратегії підприємства.
ABSTRACT
Hres Stanislava Olehivna. Formation of marketing product strategy of the
enterprise (made on the materials of LLC "Investcom"). - Manuscript.
Graduation qualification work for obtaining the educational qualification
level "Master" in the specialty 0.75 "Marketing". Kyiv National University of
Trade and Economics, Kyiv, 2020.
The first section highlights the theoretical foundations of the formation of
marketing strategies of enterprises.
In the second section the research of functioning of the enter prise is carried
out.
The third section presents ways to improve the marketing product strategy of
the enterprise.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА