Маркетингові стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ФОП Кожушко Сергій Михайлович, магазин «Бізон», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
АНОТАЦІЯ
Дьячкова І.В. Маркетингові стратегії розвитку підприємства (за
матеріалами ФОП «Кожушко С.М.», м. Київ). – КНТЕУ. – 2020. – 51 с.
У випускній кваліфікаційній роботі досліджено сутність і структуру
маркетингових стратегії розвитку підприємства та узагальнено методичні
підходи до формування маркетингових стратегій підприємства на ринку
туристичних товарів. На основі дослідження практики ф ункціонування
підприємства на ринку туристичного спорядження та оцінювання
результативності маркетингових стратегій, розроблено оновлену програму
маркетингової діяльності ФОП «Кожушко С.М.».
Ключові слова: маркетингові стратегії, ринок туристичних товарів,
результативність маркетингових стратегій розвитку підприємства.
ANNOTATION
Diachkova I.V. Marketing strategies of enterprise development (based on the
materials of environment of employer "Kozhushko S.M.", Kyiv). – KNTEU. –
2020. – 51 p.
In the final qualifying work the essence and structure of marketing strategies
of enterprise development are investigated and methodical approaches to formation
of marketing strategies of the enterprise in the market of tourist goods are
generalized. On the basis of the study of the practice of the enterprise in the market
of tourist equipment and evaluation of the effectiveness of marketing strategies, an
updated program of marketing activities of environment of employer "Kozhushko
S.M." was developed.
Key words: marketing strategies, market of tourist goods, efficiency of
marketing strategies of enterprise development.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА