Маркетингові стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ФОП Кожушко Сергій Михайлович, магазин «Бізон», м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

АНОТАЦІЯ Дьячкова І.В. Маркетингові стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ФОП «Кожушко С.М.», м. Київ). – КНТЕУ. – 2020. – 51 с. У випускній кваліфікаційній роботі досліджено сутність і структуру маркетингових стратегії розвитку підприємства та узагальнено методичні підходи до формування маркетингових стратегій підприємства на ринку туристичних товарів. На основі дослідження практики ф ункціонування підприємства на ринку туристичного спорядження та оцінювання результативності маркетингових стратегій, розроблено оновлену програму маркетингової діяльності ФОП «Кожушко С.М.». Ключові слова: маркетингові стратегії, ринок туристичних товарів, результативність маркетингових стратегій розвитку підприємства. ANNOTATION Diachkova I.V. Marketing strategies of enterprise development (based on the materials of environment of employer "Kozhushko S.M.", Kyiv). – KNTEU. – 2020. – 51 p. In the final qualifying work the essence and structure of marketing strategies of enterprise development are investigated and methodical approaches to formation of marketing strategies of the enterprise in the market of tourist goods are generalized. On the basis of the study of the practice of the enterprise in the market of tourist equipment and evaluation of the effectiveness of marketing strategies, an updated program of marketing activities of environment of employer "Kozhushko S.M." was developed. Key words: marketing strategies, market of tourist goods, efficiency of marketing strategies of enterprise development.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання