SMM-стратегія розвитку закладу вищої освіти (Social Media Marketing)» (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Сьогодні українські ЗВО опинились в умовах, коли відб увається
реформування вищої освіти, спостерігається посилення конкуренції на
вітчизняному і світовому ринку освітніх послуг, зменшується державне
фінансування, тому актуалізувалось питання застосування таких засобів та
інструментів комунікацій, які дозволять ефективно взаємодіяти з цільово ю
аудиторією та заощадити кошти, тим самим сприяючи розвитку ЗВО. Одним із
таких інструментів є маркетинг у соціальних мережах (SMM). Проте, щоб його
застосування було ефективним, необхідно перед SMM ставити цілі і формувати
стратегію (чіткий план дій) для їх досягнення. Тому сьогодні для закладів вищої
освіти важливим є дослідження процесу формування і реалізації SMM-стратегії,
яка б сприяла розвитку ЗВО. Цим пояснюється актуальність обраної теми
випускної кваліфікаційної роботи.
Дослідженням комунікацій ЗВО у мережі Інтернет займались І. Ушакова,
В. Попова, О. Мельникова, С. Ілляшенко, С. Коновалова, Н. Ілляшенко та інші.
Особливості просування ЗВО у соціальних мережах розкрито у наукових працях
О. Жегус, І. Дейнеги.
Мета випускної кваліфікаційної роботи – надання пропозицій з
удосконалення процесу формування SMM-стратегії для закладу вищої освіти, яка
сприятиме його розвитку. Завданнями, які необхідно виконати для досягнення
поставленої мети, є: розглянути теоретичні засади формування SMM-стратегії для
закладів вищої освіти, здійснити аналіз маркетингового середовища
досліджуваного ЗВО – КНТЕУ, оцінити існуючу SMM-стратегію даного закладу,
на основі цього запропонувати заходи з удосконалення процесу формування
SMM-стратегії для КНТЕУ, розробити програму цієї стратегії та систему
показників ефективності.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА