SMM-стратегія розвитку закладу вищої освіти (Social Media Marketing)» (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Сьогодні українські ЗВО опинились в умовах, коли відб увається реформування вищої освіти, спостерігається посилення конкуренції на вітчизняному і світовому ринку освітніх послуг, зменшується державне фінансування, тому актуалізувалось питання застосування таких засобів та інструментів комунікацій, які дозволять ефективно взаємодіяти з цільово ю аудиторією та заощадити кошти, тим самим сприяючи розвитку ЗВО. Одним із таких інструментів є маркетинг у соціальних мережах (SMM). Проте, щоб його застосування було ефективним, необхідно перед SMM ставити цілі і формувати стратегію (чіткий план дій) для їх досягнення. Тому сьогодні для закладів вищої освіти важливим є дослідження процесу формування і реалізації SMM-стратегії, яка б сприяла розвитку ЗВО. Цим пояснюється актуальність обраної теми випускної кваліфікаційної роботи. Дослідженням комунікацій ЗВО у мережі Інтернет займались І. Ушакова, В. Попова, О. Мельникова, С. Ілляшенко, С. Коновалова, Н. Ілляшенко та інші. Особливості просування ЗВО у соціальних мережах розкрито у наукових працях О. Жегус, І. Дейнеги. Мета випускної кваліфікаційної роботи – надання пропозицій з удосконалення процесу формування SMM-стратегії для закладу вищої освіти, яка сприятиме його розвитку. Завданнями, які необхідно виконати для досягнення поставленої мети, є: розглянути теоретичні засади формування SMM-стратегії для закладів вищої освіти, здійснити аналіз маркетингового середовища досліджуваного ЗВО – КНТЕУ, оцінити існуючу SMM-стратегію даного закладу, на основі цього запропонувати заходи з удосконалення процесу формування SMM-стратегії для КНТЕУ, розробити програму цієї стратегії та систему показників ефективності.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання