Формування комунікаційної стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», м. Київ)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність обраної теми випускної кваліфікаційної роботи. На сьогодні підприємства функціонують в умовах високої динамічності зовнішнього середовища, тому для забезпечення ефективної діяльності вони повинні виявляти гнучкість, адаптуватися до постійних змін в макро- та мікросередовищі. Також для успішної реалізації товарів на ринку продуктового ритейлу та забезпечення прибутковості компаніям недостатньо продавати якісний продукт, якого потребують споживачі, необхідно вміло просувати його на ринку. А особливо під час пандемії COVID-19, яка негативно вплинула як на світову, так і національну економічну систему, та змусила бізнес активніше використовувати інтегровані маркетингові комунікації в мережі Інтернет. З’являється необхідність ретельного вивчення всіх можливих засобів впливу на споживачів з метою залучення їх до покупок, а також налагодження зв’язків із партнерами, постачальниками, посередниками і, відповідно, створення ефективної маркетингової комунікаційної стратегії. Різні аспекти теоретичних і практичних основ формування стратегії маркетингових комунікацій є предметом наукових досліджень багатьох вітчизняних та закордонних вчених, а саме: Дж. Бернета, Ф. Котлера, П. Дойля, М. Портера, Є. Ромата, Т. Примак, Т. Лук’янець, Г. Янковської, Л. Новікової, О. Романенко. Крім цього, питання використання маркетингових комунікацій у сфері продуктового ритейлу розглядають вчені А. Катаєв, Ю. Дайновський , Н. Балук і Н. Басій, О. Лабурцева і Г. Алданькова. Отже, актуальність даної теми полягає в тому, що на сучасному етапі розвитку дієва комунікаційна стратегія виступає одним із ключових факторів забезпечення ефективного функціонування підприємств торгівл і в умовах мінливості середовища.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання