Маркетингові стратегії створення цінності бренду підприємства (за матеріалами ТОВ «Фрешмаркетинг», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми. Сьогодні, в часи швидкої зміни середовища та
суспільства, підприємства вимушені добре відчувати та оперативно реагувати
на такі зміни, інколи зміни мають відбуватись в самій суті компанії, чи її
продукції. Спираючись на цю постійну мінливість можна впевнено сказати що
старі маркетингові підходи вже стоять під питанням ефективності, змінилось
середовище, отже і результат діяльності можу бути інший.
Саме тому, зараз важливо не чіплятись за старі підходи, а виробити нові
шаблони та паткрни поведінки, що зможуть гнучко адаптуватись під конкретне
середовище.
Мета та завдання дослідження. Метою роботи є формування
маркетингової стратегії створення цінності бренду ТОВ «Фрешмаркетинг» на
основі розкриття теоретико-методологічних засад та практичних особливостей
цього процесу.
Досягнення мети роботи передбачає вирішення наступних завдань:
- розглянути теоретичні засади формування маркетингової стратегії
створення цінності;
- надати характеристику маркетингового середовища підприємства;
- провести аналіз стратегії підприємства зі створення цінності бренду;
- оцінити ефективність рекомендованої стратегії створення цінності.
Об’єкт та предмет дослідження. Об’єктом дослідження виступає
процес формування маркетингової стратегії підприємства із створення цінності
бренду.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА