ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНОСТЬ ЗАХОДІВ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «РІДО ГРУП» , м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність дослідження. Одвічне з питань успішності будь-якого виду
і умови бізнесу традиційно зв'яз увався з процесом випуску такої продукції,
реалізація якої приносить прибуток при мінімальних витратах звернення.
Результативність сучасного, в першу чергу, лідируючого бізнесу, залежить від
політики і впливу таких базових драйверів, як: зміна ринку, технологічна гонка і
зростання конкуренції. У сукупності вони впливають на практику фірм і, в
першу чергу, – на брендування.
Аналіз та дослідження прогнозування ефективності бренд-менеджменту є
актуальним науково-практичним завданням, вирішення якого пов’язано з
багатьма проблемами. Саме бренд та його оцінка, представляють найцінніший
нематеріальний актив, що володіє певним набором цінностей для компанії,
споживачів, інвесторів, суспільства в цілому. Брендинг має на увазі повернення
вкладень, тому прогнозування його ефективності є одним з важливих завдань,
що стоять перед компанією, і водночас являється актуальним питанням
сучасності.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА