БРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ (за матеріалами ТОВ «Приват Тім», м. Черкаси)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
АНОТАЦІЯ
Лавриненко М.С. «Бренд-комунікації підприємства на ринку молочної
продукції» (за матеріалами ТОВ «Приват-Тім», м. Черкаси) . – КНТЕУ. – 2020. –
64 с.
У роботі визначено місце та роль бренд-комунікацій у загальній стратегії
ефективної діяльності підприємства. Досліджено маркетингове середовище ТОВ
«Приват-Тім», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У
результаті проведеного аналізу системи бренд-комунікацій підприємства було
розроблено оновлену бренд-комунікаційну кампанію, визначено цілі, цільову
аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та
розроблено макети рекламних повідомлень.
Ключові слова: бренд, бренд-комунікації, реклама у місцях продажу,
сувенірна продукція, e-mail розсилка.
ANOTATION
In the work the place and role of brand communications in the general strategy of
effective activity of the enterprise are defined. The marketing environment of Privat -Team LLC has been studied, the strengths and weaknesses of the enterprise have been
identified. As a result of the analysis of the brand communication system of the
enterprise, an updated brand communication campaign was developed, goals, target
audience, main tools were defined, a schedule was drawn up, budgets were formed and
layouts of advertising messages were developed.
Keywords: brand, brand communications, advertising at points of sale, souvenirs,
e-mail.
.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА