Сценарно-стратегічний аналіз у системі планування бренд-менеджменту (за матеріалами КНТЕУ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність дослідження. На сьогодні вже не ставиться під сумнів
необхідність стратегічного планування та аналізу у системі планування
бренд-менеджменту. Правильно побудована та зорієнтована на високі
досягнення стратегія може забезпечити стійку конкурентну перевагу
університету, яка необхідна для успішного ведення основної діяльності та
досягнення певних фінансових результатів.
Проблема формування і розвитку маркетингових стратегій підприємств
знаходиться на ряду з найбільш важливими теоретичними та практичними
аспектами соціально-економічного розвитку держави, піднесенні її статусу,
зокрема, на основі освітнього процесу. Проте дослідження показують, що
головним фактором, що перешкоджає ефективній маркетинговій діяльності
університетів, є недостатньо кваліфікована розробка або відсутність
маркетингових стратегій у плануванні бренд-менеджменту. Це пов'язано не
тільки з масштабністю і складністю розв'язуваних економічних і соціально-політичних завдань, але й з тривалими спробами керівників вирішувати
принципово нові завдання старими методами.
Особливе місце в розробці стратегії приділяється маркетинговій
стратегії, так як вона є ядром, навколо якого будується стратегія розвитку в
цілому і функціональні стратегії університету. Маркетингова стратегія
бренд-менеджменту надає можливість орієнтувати підприємницьку
(комерційну) діяльність компанії на задоволення потреб ринку через
фокусування її зусиль на цільових сегментах ринку і забезпечує ефективність
заходів, що вживаються в області фінансового управління та обліку,
організації виробництва, впровадження сучасних інформаційних технологій,
вироблення та реалізації кадрової політики. В умовах сучасного українського
освітнього сегменту ринку дедалі більша кількість промислових компаній
приділяє увагу формуванню маркетингової стратегії, оскільки зміни в
зовнішніх умовах функціонування компаній знижують імовірність успіху в
разі «інтуїтивного» підходу управління закладом.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА