075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Назва
Зараз показуємо 1 - 29 з 29
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ E-mail маркетинг підприємства(DTEU, 2024-12) Самойленко Роман Олексійович; Бондаренко Олена СергіївнаСамойленко Р.О E-mail маркетингпідприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах створення та розвитку підприємства. Розкрито сутність та складові маркетингового інструментарію, доведено доцільність використання в email-маркетингу підприємств. Проаналізовано маркетинговий інструментарій створення та розвитку Email-маркетингу ТОВ «MauDau». Розроблено стратегію розвитку Email-стратегії ТОВ «MauDau» на основі впровадження та удосконалення маркетингових інструментів підприємства. Ключові слова: маркетинг, маркетинговий інструмент, бренд, маркетингова діяльність, створення та розвиток Email-маркетингу. Samoilenko R/ E-mail marketing of the enterprise. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using marketing tools in the processes of business creation and development. The essence and components of marketing tools are revealed, the expediency of use in brand management of enterprises is proven. The marketing toolkit for the creation and development of Email-marketing of LLC "Maudau" is analyzed. The Email-strategy of LLC "Maudau" was developed based on the implementation and improvement of the company's marketing tools. Keywords: marketing, marketing tool, brand, marketing activity, brand creation and development.Документ EMAIL-МАРКЕТИНГ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА(DTEU, 2024-12) Лічика Дмитра Андрійовича; Чуніхіна Тетяна СергіївнаЛічик Д. А. Email-маркетинг рекламного агентства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам організації еmail-маркетингу на прикладі рекламного агентства. У роботі розкрито теоретичні аспекти еmail-маркетингу та визначено його можливості для покращення взаємодії ТОВ «ЗЛОІДЕЇ» з клієнтами в цілому. Розроблена вдосконалена стратегія еmail-маркетингу та надані рекомендації які допоможуть покращити своє положення на ринку рекламних агенцій для ТОВ «ЗЛОІДЕЇ» . Ключові слова: маркетинг, цифровий маркетинг, маркетингове середовище, SWOT-аналіз, CTR, контент, клієнти, контектна реклама, еmailмаркетингу Lichyk Dmytro. Email-marketing of an advertising agency. - Manuscript. Qualification work in the speciality 075 “Marketing”, specialization “Digital Marketing”. - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. Graduation qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of organising email marketing on the example of an advertising agency. The essence reveals the theoretical aspects of email marketing and identifies its possibilities for improving the interaction of ZLODEI LLC with its clients in general. An improved email marketing strategy was developed and recommendations were provided to help improve the position of ZLODEI LLC in the advertising agency market. Keywords: marketing, digital marketing, marketing environment, SWOT analysis, CTR, content, customers, contextual advertising, email marketingДокумент SMM-стратегія закладу ресторанного бізнесу(DTEU, 2024-12) Камала Марка Олександровича; Бондаренко Олена СергіївнаКамал М.О. «SMM-стратегія закладу ресторанного бізнесу» (за матеріалами ФОП «Палащук Ярослав Вікторович» (кав’ярня «МИ MAD РАЗОМ»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування SMM-стратегії закладу ресторанного бізнесу. Досліджено маркетингове середовище кав’ярні « МИ MAD РАЗОМ », визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу комунікаційних заходів підприємства розроблено оновлену SMM-стратегію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, контент-плани та розроблено макети комунікаційних повідомлень. Ключові слова: SMM-стратегія соціальні мережі, пости, соціальномедійні платформи. Kamal M.O. "SMM strategy of a restaurant business establishment" (based on the materials of the FOP "Palashchuk Yaroslav Viktorovych" ("MY MAD TOGETHER" cafe). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the SMM strategy of the restaurant business establishment. The marketing environment of the "MY MAD TOGETHER" coffee shop was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's communication activities, an updated SMM strategy was developed, goals, target audience, main tools were determined, a schedule, content plans were drawn up, and layouts of communication messages were developed. Keywords: SMM strategy, social networks, posts, social media platforms.Документ Аналіз сайту підприємства на відповідність вимогам пошукових систем(DTEU, 2024-12) Алімова Радислава Вікторовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичАлімов Р. В. Аналіз сайту підприємства на відповідність вимогам пошукових систем. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024.У роботі досліджуються особливості підвищення ефективності сайту підприємства за допомогою SEO. Розглянуто специфіку реалізації маркетингової стратегії компанії в Інтернеті в умовах війни в Україні, ідентифіковано характерні риси застосування пошукової оптимізації для просування компанії на ринку товарів для здоров’я та краси. Запропоновано шляхи покращення SEO з урахуванням вподобань сучасних користувачів та завдяки використанню штучного інтелекту. Ключові слова: маркетинг, Інтернет, сайт, пошукові системи, цільова аудиторія. Алімов Р. В. Аналіз сайту підприємства на відповідність вимогам пошукових систем. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. У роботі досліджуються особливості підвищення ефективності сайту підприємства за допомогою SEO. Розглянуто специфіку реалізації маркетингової стратегії компанії в Інтернеті в умовах війни в Україні, ідентифіковано характерні риси застосування пошукової оптимізації для просування компанії на ринку товарів для здоров’я та краси. Запропоновано шляхи покращення SEO з урахуванням вподобань сучасних користувачів та завдяки використанню штучного інтелекту. Ключові слова: маркетинг, Інтернет, сайт, пошукові системи, цільова аудиторія.Документ Маркетинг готельного комплексу Bariclub у соціальних мережах(DTEU, 2024-12) Васильєвої Анни Олегівни; Черниш Тетяна ОлександрівнаВасильєва А. О. Маркетинг готельного комплексу Bariclub в соціальних мережах. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти застосування маркетингових інструментів у формуванні SMM-стратегії для комплексу Bariclub. Розкрито сутність маркетингових інструментів та їхню роль у залученні нових клієнтів і підтримці лояльності існуючих. Проведено аналіз інструментів соціальних мереж для розвитку бренду Bariclub і запропоновано конкретні шляхи покращення маркетингової діяльності. Сформовано стратегію розвитку комплексу з акцентом на розширення каналів збуту за допомогою сайту та активної присутності в соціальних мережах (Facebook, Instagram, TikTok), що спрямовано на підвищення впізнаваності бренду та залучення нових клієнтів. Ключові слова: маркетинг, маркетинговий інструмент, SMM-стратегія, просування в соціальних мережах. Vasilyeva A. O. Marketing of the hotel complex Bariclub in social networks. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The paper examines the theoretical and practical aspects of the application of marketing tools in the formation of an SMM strategy for the Bariclub complex. The essence of marketing tools and their role in attracting new customers and maintaining the loyalty of existing ones is revealed. An analysis of social network tools for the development of the Bariclub brand was carried out and specific ways of improving marketing activities were proposed. A strategy for the development of the complex was formed with an emphasis on expanding sales channels with the help of the website and an active presence in social networks (Facebook, Instagram, TikTok), aimed at increasing brand recognition and attracting new customers. Keywords: marketing, marketing tool, SMM strategy, promotion in social networks.Документ Маркетинг підприємства у соціальних мережах (SMM)(DTEU, 2024-12) Дем’яненка Михайла Євгеновича; Пономаренко Ігор ВіталійовичДем’яненко М.Є. Маркетинг підприємства у соціальних мережах (SMM). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ,2024. Кваліфікаційна робота присвячена теоретичним та практичним аспектам впровадження маркетингу у соціальних мережах (SMM) для розвитку підприємства. Розкрито основні стратегії та інструменти SMM, їх вплив на формування позитивного іміджу бренду, залучення клієнтів і збільшення прибутковості. Проведено аналіз маркетингового середовища ТОВ «Аксофт» та його активності у соціальних мережах. На основі дослідження розроблено рекомендації щодо вдосконалення SMM-стратегії ТОВ «Аксофт». Запропоновано заходи з покращення контенту, впровадження платної реклами, підвищення інтерактивності сторінок та створення системи оцінки ефективності. Ключові слова: маркетинг у соціальних мережах, SMM, просування, брендинг, імідж, стратегії. Demyanenko M.Y. Enterprise marketing in social networks (SMM). – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of implementing social media marketing (SMM) for enterprise development. The main strategies and tools of SMM, their impact on brand image formation, customer engagement, and profitability increase are studied. The marketing environment of LLC «Aksoft» and its social media activity were analyzed. Based on the research, recommendations for improving the SMM strategy of LLC «Aksoft» were proposed, including content optimization, use of paid advertising, increasing page interactivity, and implementing a system for assessing effectiveness. Keywords: social media marketing, SMM, promotion, branding, image, strategies.Документ Маркетинг центру фізичної реабілізації у соціальних мережах (SMM)(DTEU, 2024-12) Овраменка Станіслава Олександровича; Самчук Володимир АндрійовичОвраменко С. О. «Маркетинг центру фізичної реабілізації у соціальних мережах (SMM)». – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам забезпечення маркетингової діяльності центру фізичної реабілітації. В роботі наведено аналіз ефективності існуючої стратегії використання соціальних мереж, досліджено слабкі і сильні сторони реабілітиаційного центру в соціальних мережах. У підсумку сформовано низку рекомендацій щодо присутності і стратегії використання соціальних мереж досліджуваного реабілітаційного центру. Ключові слова: реабілітаційний центр, маркетинг, соціальні мережі, SMM, стратегія, підприємство, показник ефективності. Ovramenko S. O. “Marketing of a physical rehabilitation center in social networks (SMM).” – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of ensuring the marketing activities of the physical rehabilitation center. The work provides an analysis of the effectiveness of the existing strategy for using social networks, examines the weaknesses and strengths of the rehabilitation center in social networks. As a result, a number of recommendations have been formed regarding the presence and strategy for using social networks of the studied rehabilitation center. Keywords: rehabilitation center, marketing, social networks, SMM, strategy, enterprise, performance indicator.Документ МОНІТОРИНГ SMM-СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ(DTEU, 2024-12) Павлусенко Діани Олександрівни; Чуніхіна Тетяна СергіївнаПавлусенко Д.О. Моніторинг SMM-стратегії підприємства сфери готельно-ресторанних послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий менеджмент». – Державний торговельно- економічний університет. – Київ 2024. Дослідження присвячене комплексному аналізу SMM-стратегії підприємств готельно-ресторанного бізнесу. У роботі розглянуто теоретичні основи SMM-маркетингу, проаналізовано особливості використання соціальних медіа в індустрії гостинності, досліджено поточну SMM-стратегію ТОВ «НРБ-КЛУБ» та запропоновано рекомендації з її вдосконалення. Ключові слова: SMM-маркетинг, соціальні медіа, готельно-ресторанний бізнес, маркетингова стратегія, digital-маркетинг Pavlusenko D.О. Monitoring of SMM Strategy for a Hotel and Restaurant Services Enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv 2024. The study is dedicated to a comprehensive analysis of SMM strategy for hotel and restaurant businesses. The research examines the theoretical foundations of SMM marketing, analyzes the specifics of social media use in the hospitality industry, investigates the current SMM strategy of LLC "NRB-CLUB", and proposes recommendations for its improvement. Keywords: SMM marketing, social media, hotel and restaurant business, marketing strategy, digital marketing.Документ ПОШУКОВА ОПТИМІЗАЦІЯ У ПРОСУВАННІ ВЕБСАЙТУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ(DTEU, 2024-12) Аврамчука Віталія Вікторовича; Суслова Тетяна ОлегівнаАврамчук В.В. Пошукова оптимізація у просуванні веб-сайту закладу вищої освіти. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Цифровий мартетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ 2024. Випускна кваліфікаційна робота присвячена теоретико-методичним та практичним засадам SEO-оптимізації для підвищення видимості веб-сайту Державного торговельно-економічного університету (ДТЕУ) у пошукових системах. У роботі розглянуто сучасні підходи до технічної оптимізації, покращення юзабіліті та контентної стратегії сайту. На основі дослідження розроблено рекомендації щодо вдосконалення технічних аспектів сайту, створення шаблонів мета-тегів та реалізації локальної SEO-стратегії. Ключові слова: Seo-оптимізація, соціальні мережі, цифровий маркетинг, локальне SEO, технічна оптимізація, юзабіліті, контентна стратегія, мета-теги, внутрішня оптимізація, пошукові системи, індексація, ранжування, контент-маркетинг, мобільна оптимізація. Avramchuk V.V. Search Engine Optimization in Promoting the Website of a Higher Education Institution. – Manuscript. Final qualification work in the specialty 075 "Marketing", under the Educational and Professional Program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics. – Kyiv 2024. The final qualification work is dedicated to the theoretical, methodological, and practical foundations of SEO optimization to increase the visibility of the State University of Trade and Economics (SUTE) website in search engines. The study examines modern approaches to technical optimization, usability improvement, and the site's content strategy. Based on the research, recommendations were developed to improve the site's technical aspects, create meta-tag templates, and implement a local SEO strategy. Keywords: SEO optimization, social media, digital marketing, local SEO, technical optimization, usability, content strategy, meta-tags, on-page optimization, search engines, indexing, ranking, content marketing, mobile optimization.Документ Розроблення SMM-стратегії підприємства(DTEU, 2024-12) Вєніка Михайла Юрійовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичВєнік М. Ю. Розроблення SMM-стратегії підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні підходи до розробки SMM-стратегії, проаналізовано сучасні тенденції у сфері цифрового маркетингу, оцінено поточний стан маркетингової діяльності підприємства ТОВ «777 АВТО». Запропоновано конкретні рекомендації для вдосконалення SMM-стратегії з метою підвищення ефективності залучення клієнтів та покращення показників фінансової діяльності. Основні результати роботи включають підвищення кількості відгуків через соцмережі, збільшення рівня впізнаваності бренду та окупність витрат на рекламу. Ключові слова: SMM-стратегія, цифровий маркетинг, соціальні мережі, ефективність реклами, підприємство. Vienik M. Yu. Development of an enterprise SMM strategy. – Manuscript. The graduation project for specialty 075 «Marketing», education program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification paper highlights theoretical approaches to the development of SMM strategies, analyzes current trends in digital marketing, and evaluates the current state of marketing activities of LLC "777 AUTO". Specific recommendations for improving the SMM strategy are proposed to enhance customer engagement and improve financial performance indicators. The main results of the work include an increase in feedback through social networks, improved brand awareness, and the return on advertising investments. Keywords: SMM strategy, digital marketing, social networks, advertising efficiency, enterprise.Документ РОЗРОБЛЕННЯ КОНТЕНТ-СТРАТЕГІЇ ДЛЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ(DTEU, 2024-12) Підковки Тетяни Олександрівни; Чуніхіна Тетяна СергіївнаПідковка Т.О. Розроблення контент-стратегії для соціальних мереж. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет. – Київ 2024. Кваліфікаційна робота, присвячена розробці контент-стратегії для соціальних мереж ФОП Тищенко Ігор Анатолійович (веб-студія «uCreate Capital»). В процсі роботи проаналізовано теоретичні основи контент-маркетингу та адаптації контенту до кожної платформи. На основі дослідження запропоновано рекомендації для збільшення ефективності контент-стратегії та впізнаваності бренду, що дозволяє досягати маркетингових цілей компанії. Ключові слова: контент-стратегія, соціальні мережі, маркетинг, цільова аудиторія, залученість, цифровий маркетинг, ефективність контенту. Pidkovka T. Development of a content strategy for social networks. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv 2024. Qualification work devoted to the development of a content strategy for social networks of the web studio Sole Proprietor Tyschenko Ihor Anatoliiovych (web studio «uCreate Capital ». In the course of the work, the theoretical foundations of content marketing and adaptation of content to the features of each social platform were analyzed. Based on the research, recommendations are offered to increase the effectiveness of the content strategy and brand recognition, which allows the company to achieve its marketing goals. Keywords: content strategy, social networks, marketing, target audience, engagement, digital marketing, content effectiveness.Документ Розроблення стратегії цифрового маркетингу(DTEU, 2024-12) Ткаченко Владислава Максимовича; Черниш Тетяна ОлександрівнаТкаченко В.М. Розроблення стратегії цифрового маркетингу. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет,Київ,2024. У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти застосування маркетингових інструментів для розроблення стратегії цифрового маркетингу ТОВ «ГРУП СЕБ УКРАЇНА». Розкрито сутність та роль маркетингової стратегії підприємства у залученні нових клієнтів. Проведено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «ГРУП СЕБ УКРАЇНА» і розроблено стратегію підприємства на основі інструментів цифрового маркетингу. Запропоновано стратегію розвитку підприємства з акцентом на розширення каналів збуту за допомогою сайту та активної присутності в соціальних мережах (Facebook, Instagram, TikTok) із залученням інфлюенсерів, що направлено на залучення нових клієнтів. Ключові слова: маркетинг, стратегія, цифровий маркетинг, інструменти цифрового маркетингу, просування в соціальних мережах. Tkachenko V.M. Development of a digital marketing strategy. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The paper investigates the theoretical and practical aspects of the use of marketing tools for the development of a digital marketing strategy for SEB GROUP UKRAINE LLC. The essence and role of the enterprise's marketing strategy in attracting new customers are revealed. An analysis of the marketing activities of LLC ‘GROUP SEB UKRAINE’ is carried out and a strategy of enterprise on the basis of digital marketing tools is developed. A development strategy for the enterprise is proposed with an emphasis on expanding sales channels through the website and an active presence in social networks (Facebook, Instagram, TikTok) with the involvement of influencers, which is aimed at attracting new customers. Keywords: marketing, strategy, digital marketing, digital marketing tools, social media promotion.Документ Розроблення цифрової рекламної кампанії(DTEU, 2024-12) Венглівського Владислава Вадимовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичВенглівський В. В. «Розроблення цифрової рекламної кампанії». – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам створення ефективної рекламної кампанії для «Таліон Груп». У дослідженні поєднано сучасні маркетингові підходи, аналіз ринку юридичних послуг України та практичні рекомендації для досягнення бізнес-цілей. Запропонована стратегія об’єднує SEO, таргетовану рекламу та освітні заходи, щоб підвищити впізнаваність бренду, залучити нових клієнтів і зміцнити довіру до компанії. Ключові слова: рекламна кампанія, маркетинг, юридичні послуги, військове право, SEO, таргетована реклама. Venhlivskyi V. V. “Developing a digital advertising campaign”. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification paper is dedicated to the theoretical and practical aspects of creating an effective advertising campaign for "Talion Group." The research combines modern marketing approaches, an analysis of the legal services market in Ukraine, and practical recommendations aimed at achieving business objectives. The proposed strategy integrates SEO, targeted advertising, and educational initiatives to enhance brand recognition, attract new clients, and build trust in the company. Keywords: advertising campaign, marketing, legal services, military law, SEO, targeted advertising.Документ Розроблення цифрової рекламної кампанії підприємства(DTEU, 2024-12) Громова Єгора Петровича; Кармазінова Вікторія ДмитрівнаГромов Є.П. Розроблення цифрової рекламної кампанії підприємства – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійна програма «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет,Київ,2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам розробки цифрової рекламної кампанії підприємства. У роботі розкрита методологія та типи стратегій розробки цифрової рекламної кампанії підприємства. Розроблено цифрову рекламну кампанію мережі роздрібних магазинів оптики «Добрий Зір» за допомогою сучасних і актуальних інструментів. Ключові слова: ефективність, рекламна кампанія, показники, аналітика, залучення клієнтів, взаємодії з аудиторією, розвиток бізнесу. Gromov E.P. Development of a digital advertising campaign of an enterprise – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational and professional program “Digital Marketing”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of developing a digital advertising campaign of an enterprise. The work reveals the methodology and types of strategies for developing a digital advertising campaign of an enterprise. A digital advertising campaign of the network of retail optical stores “Dobry Zir” was developed using modern and relevant tools. Keywords: effectiveness, advertising campaign, indicators, analytics, customer attraction, interaction with the audience, business development.Документ Сервісна підтримка клієнтів банку та цифрові технології(DTEU, 2024-12) Голумбієвс ького Дмитра Сергійовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичГолумбієвський Д.С. Сервісна підтримка клієнтів банку та цифрові технології. (За матеріалами АТ «Сенс Банк») – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впровадження цифрових технологій у сервіс та підтримку споживачів, а також визначенні ефективності цих технологій для підвищення якості обслуговування та задоволеності клієнтів. У роботі вирішено важливе науково-практичне завдання щодо подальшого розвитку теоретичних основ, методичних і практичних пропозицій та рекомендацій з удосконалення цифрових сервісів. Здійснено огляд цифрових технологій, що використовуються у АТ «Сенс Банк» та проведено оцінку ефективності цифрових сервісів. Ключові слова: цифрові технології, використання цифрових технологій. Ефективність цифрових сервісів, цифровізація банківського сектору. Holumbiievskyi D. S. Customer service support of the bank and digital technologies. (According to JSC «Sense Bank»). Qualification work in the specialty 075 «Marketing» , in the educational and professional program «Advertising business». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The final qualification work is devoted to the study of the introduction of digital technologies in customer service and support, as well as determining the effectiveness of these technologies to improve the quality of service and customer satisfaction. The work solves an important scientific and practical task of further developing the theoretical foundations, methodological and practical proposals and recommendations for improving digital services. An overview of the digital technologies used in Sens Bank JSC is made and the effectiveness of digital services is evaluated. Key words: digital technologies, use of digital technologies. Efficiency of digital services, digitalization of the banking sector.Документ Управління рекламною діяльністю у мережі Інтернет(DTEU, 2024-12) Гонтаря Миколи Сергійовича; Пономаренко Ігор ВіталійовичГонтарь М. С. Управління рекламною діяльністю у мережі Інтернет – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню управління рекламною діяльністю у мережі Інтернет на прикладі компанії BC KAVA. У роботі розглянуто основи Інтернет-реклами, зокрема її формати, інструменти, інновації та сучасні тенденції. Проведено аналіз діяльності компанії, цільової аудиторії, а також її поточного використання цифрових маркетингових інструментів. На основі отриманих результатів запропоновано рекомендації щодо оптимізації рекламної стратегії компанії з використанням сучасних підходів, таких як таргетована реклама, ремаркетинг та інші цифрові інструменти. Робота має прикладний характер і спрямована на підвищення ефективності рекламних кампаній у сфері кавової індустрії. Ключові слова: Інтернет-реклама, цифровий маркетинг, таргетована реклама, рекламна стратегія, BC KAVA, Google Ads, Instagram, Facebook. Hontar M. S. Analysis of the company's website for compliance with search engine requirements. – Manuscript. The graduation project for specialty 075 «Marketing», education program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification paper is devoted to the study of Internet advertising management based on the example of BC KAVA. The research examines the basics of online advertising, including its formats, tools, innovations, and current trends. The company's activities, target audience, and current use of digital marketing tools are analyzed. Based on the results, recommendations for optimizing the company’s advertising strategy using modern approaches such as targeted advertising, remarketing, and other digital tools are provided. The work is of practical nature and aims to improve the efficiency of advertising campaigns in the coffee industry. Keywords: online advertising, digital marketing, targeted advertising, advertising strategy, BC KAVA, Instagram, FacebookДокумент Управління цифровим маркетингом підприємства(2024-12) Шай Світлани Сергіївни; Самчук Володимир АндрійовичШай С. С. Управління цифровим маркетингом підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам управління цифровим маркетингом підприємства. У роботі розкрито сутність цифрового маркетингу та його роль у сучасному управлінні підприємством. Проаналізовано макро-, мікросередовище та внутрішнє маркетингове середовище ПП «Дента Дерм». Надано оцінку існуючому підходу до управління цифровим маркетингом підприємства. Розроблено комплекс заходів для підвищення ефективності цифрового маркетингу ПП «Дента Дерм». Ключові слова: цифровий маркетинг, маркетингове середовище, управління маркетингом, маркетингова стратегія. Shai S. S. Enterprise Digital Marketing Management. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical, methodological, and practical aspects of enterprise digital marketing management. The paper explores the essence of digital marketing and its role in modern enterprise management. It analyzes the macro-, micro-, and internal marketing environment of the private enterprise "Denta Derm". The study evaluates the current approach to managing digital marketing at the enterprise. A set of measures has been developed to improve the effectiveness of digital marketing at "Denta Derm". Keywords: digital marketing, marketing environment, marketing management, marketing strategy.Документ Формування медіастратегії у соціальних мережах(DTEU, 2024-12) Крякіної Олени Миколаївни; Зайцева Олена ІванівнаКрякіна О. М. Формування медіастратегії у соціальних мережах. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування медіастратегії для просування бренду в соціальних мережах. У дослідженні було розглянуто поняття та основні етапи формування медіастратегії, вивчено сучасні тенденції у використанні соціальних мереж як інструменту маркетингу. На прикладі бренду «СоВга» проведено аналіз сильних та слабких сторін його присутності у соціальних мережах, а також визначено ефективність сучасних підходів до формування брендової медіастратегії. Ключові слова: медіастратегія, соціальні мережі, маркетинг, бренд, просування, рекомендації. Kryakina O. M. Formation of media strategy in social networks. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of forming a media strategy for brand promotion in social networks. The study considered the concepts and main stages of media strategy formation, studied current trends in the use of social networks as a marketing tool. On the example of the «СоВга» brand, an analysis of the strengths and weaknesses of its presence in social networks was carried out, and the effectiveness of modern approaches to the formation of a brand media strategy was also determined Keywords: media strategy, social networks, marketing, brand, promotion, recommendations.Документ ЦИФРОВА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ІНТЕРНЕТ- МАГАЗИНА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ(DTEU, 2024-12) Нечитайло Романа Миколайовича; ЧуніхінаТетяна СергіївнаНечитайло Р.М. Цифрова маркетингова стратегія інтернет-магазина роздрібної торгівлі. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам організації цифрового маркетингу на прикладі інтернет-магазину запчастин. У роботі розкрито поняття «цифровий маркетинг» та визначено його можливості для покращення маркетингової стратегії магазину в цілому. Розроблена цифрова стратегія на 2025 рік та надані рекомендації які допоможуть покращити своє положення на ринку запчастин для ФОП Нечитайло Микола Георгійович («Агроснабмаркет»). Ключові слова: маркетинг, цифровий маркетинг, маркетингове середовище, SWOT-аналіз, ROI, контент, клієнти, контектна реклама, таргетована реклама, сегментація ринку. Nechytailo R.M. Digital Marketing Strategy for a Retail Online Store. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Digital Marketing". - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. This graduate qualification work is dedicated to the theoretical, methodological, and practical aspects of organizing digital marketing, using the example of an online spare parts store. The paper explores the concept of "digital marketing" and identifies its potential for improving the overall marketing strategy of the store. A digital strategy for 2025 has been developed, accompanied by recommendations to help improve the market position of Sole Proprietor Mykola Heorhiyovych Nechytailo («Agrosnabmarket») in the spare parts industry. Keywords: marketing, digital marketing, marketing environment, SWOT analysis, ROI, content, customers, contextual advertising, targeted advertising, market segmentation.Документ Цифровий маркетинг підприємств з надання послуг страхування(DTEU, 2024-12) Олійника Максима Валерійовича; Зайцева Олена ІванівнаОлійник М.В. Цифровий маркетинг підприємств з надання послуг страхування. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Цифровий Mаркетинг». – Державний торговельно- економічний університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам цифрового маркетингу у галузі страхування. В роботі було розглянуто сутність та шляхи комунікації, проаналізовано організаційно-економічну характеристику підприємства ПРАТ «СК «Універсальна», проведено маркетинговий аналіз конкурентного середовища та запропоновано рекомендації щодо покращення використання каналів комунікації та стратегічного розвитку. Ключові слова: маркетингові канали, страхові компанії, клієнти, послуги, стратегія, маркетингові інструменти, цифровий канал, конкуренти. Oliinyk M.V. Digital Marketing of Service Insurance Enterprises. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 «Marketing», educational program «Digital Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation qualification is dedicated to the theoretical, methodological, and practical foundations of digital marketing in the insurance industry. The study examines the essence and methods of communication, analyzes the organizational and economic characteristics of the enterprise PJSC "IC Universalna," conducts a marketing analysis of the competitive environment, and proposes recommendations for improving the use of communication channels and strategic development. Key words: marketing channels, insurance companies, clients, services, strategy, marketing tools, digital channels, competitors.Документ Цифровий маркетинг підприємства та конкурентоспроможність(DTEU, 2024-12) Вірстюка Дмитра Володимировича; Самчук Володимир АндрійовичВірстюк Д. В. Цифровий маркетинг підприємства та конкурентоспроможність. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання цифрового маркетингу в діяльності підприємства. Розкрито сутність та складові маркетингового цифрового інструментарію, доведено доцільність використання на досліджуваному підприємстві. Надані практичні рекомендації використання цифрового маркетингу для розвитку та підвищення конкурентоспроможності центру фізичної реабілітації “Health Factory”. Ключові слова: маркетинг, цифровий маркетинг, підприємство, фізична реабілітація, конкурентоспроможність. Virstiuk D. V. Digital marketing of the enterprise and competitiveness. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Digital marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to theoretical, methodological and practical aspects of using digital marketing in the activities of an enterprise. The essence and components of digital marketing tools are revealed, the expediency of using it at the studied enterprise is proved. Practical recommendations for using digital marketing to develop and increase the competitiveness of the “Health Factory” physical rehabilitation center are provided. Keywords: marketing, digital marketing, enterprise, physical rehabilitation, competitivenes.Документ Цифровий маркетинг у формуванні конкурентоспроможності підприємства(DTEU, 2024-12) Комлєва Артема Михайловича; Бондаренко Олена СергіївнаКомлєв А.М. «Цифровий маркетинг у формуванні конкурентоспроможності підприємства» (ТОВ «ТЕКІЛА ХАУС»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Досліджено маркетингове середовище та визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу, визначено роль цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства, запропоновано розширений інструментарій цифрового маркетингу, що включає актуальний контент (повідомлення у блогах, статті, публікації), дизайн та статистику. Ключові слова: цифровий маркетинг, соціальні мережі, пошуковий маркетинг, веб-сайт. Komlev A.M. "Digital marketing in the formation of the competitiveness of the enterprise" ("TEKILA HOUSE" LLC). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Digital Marketing". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of digital marketing in the formation of the competitiveness of the enterprise. The marketing environment was studied and the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's communication activities, directions for updating the digital marketing toolkit to increase the company's competitiveness were proposed, goals, target audiences were determined, a schedule, content plans were drawn up, and message layouts for social networks were developed. Keywords: digital marketing, social networks, search marketing, website.Документ Цифрові комунікації закладу ресторанного бізнесу(DTEU, 2024-12) Корнійчука Андрія Володимировича; Бондаренко Олена СергіївнаКорнійчук А.В. «Цифрові комунікації закладу ресторанного бізнесу» (за матеріалами ТОВ «Будинок Великого Дива»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи цифрових комунікацій ресторанного бізнесу. Досліджено маркетингове середовище ресторнау «Будинок великого дива», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу цифрових комунікацій підприємства було розроблено комунікаційну кампанію із застосуванням сучасних цифрових технологій, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік. Ключові слова: цифровий маркетинг, цифрові комунікації, соціальні мережі, заклад ресторанного господарства. Korniychuk A.V. "Digital communications of a restaurant business establishment" (based on the materials of "House of the Great Wonder" LLC). - Manuscript. Graduation work in specialty 075 "Marketing" educational program "Digital Marketing". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the digital communications system of the restaurant business. The marketing environment of the "House of Great Miracle" restaurant was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's digital communications, a communication campaign using modern digital technologies was developed, goals, target audience, main tools were defined, and a schedule was drawn up. Keywords: digital marketing, digital communications, social networks, restaurant establishment.Документ Цифрові маркетингові комунікації підприємства сфери послуг(DTEU, 2024-12) Задорожнього Максима Олеговича; Пономаренко Ігор ВіталійовичЗадорожній М.О. Цифрові маркетингові комунікації підприємства сфери послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Випускна кваліфікаційна робота присвячена теоретико-методичним і практичним аспектам організації цифрових маркетингових комунікацій на підприємстві сфери послуг. На прикладі ФОП Годлевський Сергій Володимирович розглядаються сучасні інструменти та стратегії цифрового маркетингу. Проаналізовано поточний стан цифрових комунікацій та розроблено рекомендації для їх вдосконалення. Ключові слова: цифровий, маркетинг, бізнес, середовище, тенденції, аналітика, штучний інтелект (ШІ) Zadorozhnyi M.O. Digital marketing communications of the service sector enterprise. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", under the educational program "Digital Marketing." - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The final qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of organizing digital marketing communications at a service enterprise. The modern tools and strategies of digital marketing are considered on the example of the sole proprietor Godlevsky Serhii Volodymyrovych. The current state of digital communications is analyzed and recommendations for their improvement are developed. Keywords: digital, marketing, business, environment, trends, analytics, artificial intelligence (AI)Документ Цифрові технології в маркетингових комунікаціях підприємства(DTEU, 2024-12) Хомчака Олександра Олександровича; Кармазінова Вікторія ДмитрівнаХомчак О. Цифрові технології в маркетингових комунікаціях підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо- професійна програма «Цифровий маркетинг» – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам використання цифрових технологій в маркетингових комунікаціях підприємства. У роботі розкрито сутність поняття «цифрові технології» та визначено їх місце в системі маркетингових комунікацій підприємства. Розроблено напрямки вдосконалення цифрових технологій в АТ КБ «ПриватБанк». Ключові слова: технології, цифрові технології, діджитал маркетинг, маркетингові комунікації. Khomchak O. Digital technologies in marketing communications of the enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», educational program «Digital Marketing» - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of using digital technologies in the marketing communications of an enterprise. The paper reveals the essence of the concept of “digital technologies” and determines their place in the system of marketing communications of the enterprise. The directions of improvement of digital technologies in JSC CB «PrivatBank» are developed. Keywords: technologies, digital technologies, digital marketing, marketing communications.Документ Цифрові технології в маркетинговій діяльності сервісного центру(DTEU, 2024-12) Павленка Олександра Володимировича; Бондаренко Олена СергіївнаПавленко О.В. Цифрові технології в маркетинговій діяльності сервісного центру (за матеріалами ФОП Головня Владислав Денисович (сервісний центр Moriss Coffee) – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам використання цифрових інструментів в маркетинговій діяльності підприємства. Досліджено маркетингове середовище та визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу, визначено роль цифрових технологій у реалізації завдань маркетингової діяльності, представлено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності на основі використанням цифрових технологій. Ключові слова: цифровий маркетинг, цифрові технології, сервісний центр, маркетингова діяльністю. Pavlenko O.V. Digital technologies in the marketing activities of the service centre (based on the materials of FOP Golovnya Vladyslav Denysovych (Moriss Coffee service centre) – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 Marketing under the educational programme Digital Marketing. – State University of Trade and Economics. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the use of digital tools in the marketing activities of the enterprise. The marketing environment is studied and the strengths and weaknesses of the enterprise are identified. As a result of the analysis, the role of digital technologies in the implementation of marketing tasks is determined, recommendations for improving marketing activities based on the use of digital technologies are presented. Keywords: digital marketing, digital technologies, service centre, marketing activities.Документ Цифрові технології в рекламі та PR підприємства роздрібної торгівлі(DTEU, 2024-12) Адаменка Максима Руслановича; Черниш Тетяна ОлександрівнаАдаменко М. Р. Цифрові технології в рекламі та PR підприємства роздрібної торгівлі. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньою програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-практичних засад цифрових технологій в рекламі та PR-діяльності підприємства роздрібної торгівлі. В роботі було проведено розробку PR-кампанії підприємства з використанням цифрових технологій, а також надано економічну оцінку наданим рекомендаціям. Розроблена PR-кампанія для WLADNASHOP спрямована на підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів та зміцнення лояльності вже існуючих. Ключові слова: цифрові технології, реклама, PR-діяльність, роздрібна торгівля, інфлюєнсер, інтернет-магазин. Adamenko M. R. Digital technologies in advertising and PR of retail enterprises. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Digital Marketing”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the theoretical and practical foundations of digital technologies in advertising and PR activities of a retail enterprise. The work involved the development of a PR campaign for the enterprise using digital technologies, and an economic assessment of the recommendations provided. The developed PR campaign for WLADNASHOP is aimed at increasing brand awareness, attracting new customers and strengthening the loyalty of existing ones. Keywords: digital technologies, advertising, PR activities, retail, influencer, online store.Документ Цифрові технології в рекламі та PR підприємства фармацевтичної галузі(DTEU, 2024-12) Чернишенко Костянтин Ігорович; Черниш Тетяна ОлександрівнаЧернишенко К.І. Цифрові технології в рекламі та PR підприємства фармацевтичної галузі. – Рукопис. Дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 – «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 рік. Дипломна робота присвячена дослідженню впровадження та ефективності використання цифрових технологій у рекламній та PR-діяльності підприємств фармацевтичної галузі, на прикладі ТОВ «ФАРМА СТАРТ». У роботі проведено аналіз сучасних цифрових платформ і інструментів, які використовуються для рекламних кампаній і комунікаційних стратегій фармацевтичних підприємств. Основні результати дослідження підтверджують ефективність інтеграції цифрових технологій у стратегії реклами та PR, зокрема для підвищення лояльності споживачів і оптимізації комунікаційних витрат. Практичні рекомендації, викладені у роботі, можуть бути використані для поліпшення маркетингових стратегій ТОВ «ФАРМА СТАРТ» та інших підприємств галузі Ключові слова: цифрові технології, стратегії реклами, pr, лояльність споживачів, цифрова стратегія. Chernyshenko K.I. Digital technologies in advertising and PR of a pharmaceutical company – The manuscript. Graduate Masters degree in specialty 075 - "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. Graduate Masters is devoted to the study of the implementation and effectiveness of the use of digital technologies in the advertising and PR activities of pharmaceutical enterprises, using the example of "PHARMA START". The work analyzes modern digital platforms and tools used for advertising campaigns and communication strategies of pharmaceutical enterprises. The main results of the study confirm the effectiveness of the integration of digital technologies in advertising and PR strategies, in particular for increasing consumer loyalty and optimizing communication costs. The practical recommendations outlined in the work can be used to improve the marketing strategies of PHARMA START and other enterprises in the industry Keywords: digital technologies, advertising strategies, PR, consumer loyalty, digital strategy.Документ Цифрові технології в розширенні сервісів підтримки споживачів(DTEU, 2024-12) Ворошила Микити Сергійовича; айцева Олена ІванівнаВорошило М.С. Цифрові технології в розширенні сервісів підтримки споживачів. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання цифрових технологій в розширенні сервісів підтримки споживачів. Розкрито сутність та складові цифрових технологій в розширенні сервісів підтримки споживачів. Проаналізовано особливості використання цифрових технологій в бізнес-процесах ТОВ «БРИТІШ АМЕРИКАН ТОБАККО СЕЙЛЗ ЕНД МАРКЕТИНГ Україна». Розроблено рекомендації з удосконалення цифрових технологій в контексті покращення користувацького досвіду (UX). Ключові слова: цифрові технології, сервіси підтримки, маркетингова діяльність, користувацький досвід (UX). Voroshylo M.S. Digital technologies in the expansion of consumer support services. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Digital marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of the use of digital technologies in the expansion of consumer support services. The essence and components of digital technologies in the expansion of consumer support services are revealed. The peculiarities of the use of digital technologies in business processes are analyzed of LLC «BATS&M Ukraine». Recommendations for improving digital technologies in the context of improving user experience have been developed (UX). Keywords: digital technologies, support services, marketing activity, user experience (UX).