МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3 за Ключові слова "digital technologies"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Медіастратегії підприємства у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Крякіна, О.Мета статті полягає у дослідженні особливостей формування медіастратегії підприємства у соціальних мережах для забезпечення його комерційного успіху у довгостроковій перспективі. Визначено роль соціальних мереж у просуванні товарів та послуг в умовах цифрових технологій та представлено етапи формування медіастратегії. Наголошено на важливості системного моніторингу та аналізу результатів і метрик ефективності медіастратегії бренду у соціальних мережах.Документ Цифрові технології в маркетингових комунікаціях підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хомчак, О.У статті досліджено актуальність та роль використання цифрових технологій в маркетингових комунікаціях великих підприємств. Наведено типи цифрових технологій, їх перевани та виклики використання. Розглянуто стратегії використання цифрових технологій для досягнення маркетингових цілей та приклади того, як великі підприємства успішно використовують цифрові технології у своїх маркетингових комунікаціях.Документ Цифрові технології в маркетинговій діяльності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Павленко, О.У статті досліджено особливості використання цифрових технологій в маркетинговій діяльності. Розкрито сутність цифрового маркетингу, охарактеризовано відмінні риси цифрового маркетингу, досліджено інструменти та цифрові технологій, що використовуються підприємствами в маркетинговій діяльності.Документ Цифрові технології розширення сервісу та підтримки споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Голумбієвський, Д.У статті досліджено сутність понять «цифровізація» та «цифрова трансформація». Детально описано сучасні тенденції розвитку ринку та необхідність трансформації для сфери послуг. Проаналізовано переваги та недоліки застосування цифрових технологій у процесі підтримки споживачів. Окрему увагу приділено цифровій трансформацій у фінансовому секторі на прикладі діяльності «Сенс Банку» у секторі цифровізації послуг для клієнтів.Документ Цифрові технології: від штучного інтелекту до персоналізації послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ворошило, М.У статті розглянуто вплив цифрових технологій на розширення сервісів підтримки споживачів. Основні цифрові технології включають впровадження штучного інтелекту та чат-ботів, систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), омніканальні платформи, переваги використання цифрових технологій для підтримки споживачів, включаючи підвищення швидкості обслуговування, підвищення якості обслуговування та персоналізацію послуг, виклики впровадження таких технологій, а також майбутні тренди, такі як розвиток штучного інтелекту, використання блокчейну для безпеки даних та віртуальна і доповнена реальність.