МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ за Ключові слова "optimization"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Операційні стратегії у забезпеченні сталого розвитку ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Тимошенко, Д.Стаття присвячена викликам, які потребують впровадження стратегічних змін для забезпечення сталого розвитку ресторанного бізнесу. Визначено вплив екологічних, економічних та соціальних чинників на функціонування ресторанів. Розглянуто операційні стратегії як ключовий інструмент впровадження ресурсозберігаючих технологій, мінімізацію екологічного впливу та відповідальне ставлення до співробітників і місцевих спільнот, що сприяють зниженню витрат і підвищенню ефективності ресторанного бізнесуДокумент Управління бізнес-процесами суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бурий, О.У статті досліджуються особливості управління бізнес-процесами у сфері гостинності, зокрема на прикладі міжнародної мережі готелів Marriott. Розглянуто структуру підприємства, ключові бізнес-процеси та вплив таких інноваційних технологій, як CRM-системи та мобільні додатки для бронювання та підвищення ефективності діяльності. Впровадження інноваційних рішень сприяє зниженню операційних витрат, підвищенню рівня задоволеності клієнтів і покращенню фінансових показників