МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ за Ключові слова "hospitality industry"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Антикризова стратегія суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бойко, Н.У статті висвітлено основні ризики, з якими стикаються підприємства сфери гостинності під час кризових ситуацій, а також аналізується ефективність існуючих антикризових стратегій. На основі цього пропонуються рекомендації щодо створення комплексної антикризової стратегії, що включає фінансовий контроль, кадрову політику, адаптацію маркетингових стратегій і підвищення операційної ефективностіДокумент Стратегія нr-менеджменту суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Покотилов, О.У статті висвітлено узагальнена сутність стратегії НR-менеджменту суб’єкта сфери гостинності, що виступає рушійною силою в повоєнному відновленні України відповідно до вимог інтеграції в Європейський економічний простір та відкриває інноваційні можливості для розвитку сектору економіки країни завдяки потенційному виходу на нові ринки Європейського Союзу. Основний акцент дослідження спрямований на виконання та координацію дій щодо найму, керування, мотивування, професійного розвитку персоналу, під час чого застосовують дієві та гнучкі концептуальні моделі стратегії НR-менеджменту суб’єкта сфери гостинностіДокумент Управління бізнес-процесами суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бурий, О.У статті досліджуються особливості управління бізнес-процесами у сфері гостинності, зокрема на прикладі міжнародної мережі готелів Marriott. Розглянуто структуру підприємства, ключові бізнес-процеси та вплив таких інноваційних технологій, як CRM-системи та мобільні додатки для бронювання та підвищення ефективності діяльності. Впровадження інноваційних рішень сприяє зниженню операційних витрат, підвищенню рівня задоволеності клієнтів і покращенню фінансових показників