МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "communication channels"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Моделі бренд-комунікацій: ключові концепції та підходи(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Корабліна, А.Стаття присвячена детальному опису та аналізу ключових понять, необхідних для створення ефективної бренд-комунікаційної стратегії та сучасних моделей бренд-комунікацій.Документ Організація маркетингової кампанії рекламного агентства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Козубенко, Є.У цій статті розглянуто ключові чинники та елементи успішної організації маркетингової кампанії рекламного агентства, а також надаються рекомендації щодо її розробки та реалізації для досягнення цілей та залучення нових клієнтів.Документ Рекламна діяльність підприємства з виготовлення залізобетонних виробів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Соколова, К.У статті проаналізовано питання організації рекламної діяльності підприємства з виготовлення залізобетонних виробів (ЗБВ). Розглянуто актуальність теми, ступінь її розкритості в літературі, визначено мету, об’єкт та предмет дослідження. Описано методи та інструменти, які використовувалися для проведення дослідження. Обговорено аналіз проблемних питань організації рекламної діяльності підприємств з виготовлення ЗБВ та розроблені рекомендації щодо їх вирішення.