МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2 за Ключові слова "concepts of loyalty"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування лояльності споживачів на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шевель, А.Мета статті полягає у аналізі теоретичних аспектів формування лояльності споживачів на підприємстві. Вона спрямована на вивчення основних теорій та підходів до розуміння лояльності споживачів, а також на висвітлення стратегій, які можуть бути використані підприємствами для підвищення рівня лояльності своїх клієнтів. Через аналіз теоретичних концепцій у статті буде висвітлено ключові фактори, які впливають на формування лояльності, такі як якість продукту, задоволення від обслуговування, взаємодія з брендом та інші. Для того щоб глибше зрозуміти процес формування лояльності споживачів та його значення для успішного функціонування підприємств.