МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС за Ключові слова "hotel services"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Канали дистрибуції готельних послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чала, Т.У статті проаналізовано актуальність дослідження каналів дистрибуції готельних послуг в умовах сучасного конкурентного середовища. Розглянуто вплив цифрових технологій та онлайн-платформ на традиційні канали дистрибуції, а також їх значення для управління онлайн-присутністю та ціноутворенням. Визначено роль розуміння поведінки споживачів і їх переваг у розробці ефективних маркетингових стратегій. Окрему увагу приділено використанню штучного інтелекту та машинного навчання для автоматизації та персоналізації дистрибуційних каналів. Запропоновано рекомендації щодо інтеграції цифрових інструментів та інноваційних технологій для підвищення ефективності та конкурентоспроможності готельних послуг.Документ Система менеджменту якості суб’єкта готельного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кашпур, А.Розкрито сутність менеджменту якості та особливості його реалізації у підприємствах готельного бізнесу, розглянуто критерії, рівні та методи якості готельних послуг, досліджено методичні підходи до ефективності формування корпоративної системи менеджменту якості, а також наведено напрями та завдання удосконалення системи менеджменту якості готельних послугДокумент Інтернет-бронювання послуг міжнародної готельної та ресторанної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чернишов, А.Анотація. У статті аналізується розвиток та найважливіші тенденції, освоєння розвитку ринку онлайн бронювання туристичних та готельних послуг в Україні. Характеризується сутність онлайн бронювання, його історія та актуальні можливості використання. Розглядаються тенденції розвитку електронних систем бронювання та резервування туристичних послуг, висвітлено фактори, що впливають на ринок онлайн продажів туристичних послуг, виділено переваги та недоліки організації подорожей з використанням сучасних інформаційних ресурсів. Проаналізовано найуспішніші моделі популярних сайтів, підключених до систем бронювання, розкрито переваги даних сервісів. Розглянуто відмінності структури онлайн тревел ринку України та Європи. Запропоновано шляхи щодо підвищення конкурентоспроможності та використання систем інтернет-бронювання та резервування туристичних та готельних послуг України.