МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС за Ключові слова "hotel business"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Корпоративна система ревеню-менеджменту міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гладка, М.У статті розглядається актуальне питання визначення поняття revenue – менеджменту, його роль у готельному бізнесі, можливості застосування та очікувані результати від використання гнучкого ціноутворення. Проаналізовано походження терміну та галузь, звідки він перейшов у готельну сферу. Описано, які міжнародні готельні мережі першими почали впроваджувати revenue-менеджмент. Визначено вимоги до revenue-менеджерів та їхні обов’язки. Розглянуто рівні системи revenue-менеджменту. Визначено напрямки діяльності готелю, що складають основу revenue-менеджменту (управління доходами). Зазначено, що більшість міжнародних готельних мереж активно використовують інструменти revenue-менеджменту. В Україні ця практика почала розвиватися протягом останніх 10 років під впливом міжнародних мереж, які почали з’являтися з 2005 року.Документ Програми споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Варцаба, Т.Стаття розглядає сучасні підходи та стратегії, які використовуються готельними мережами для залучення та задоволення споживачів. Автор проаналізував різноманітні програми споживчоорієнтованого розвитку, такі як інтеграція в соціальні мережі, розвиток мобільних додатків, впровадження програм лояльності тощо. Стаття також висвітлює переваги та недоліки використання таких програм у готельній індустрії та надає рекомендації щодо оптимального використання цих стратегій для підвищення конкурен-тоспроможності та забезпечення високого рівня задоволення споживачів. Висновки статті можуть бути корисними для менеджменту готельних мереж, маркетингових фахівців та дослідників у галузі готельного бізнесу.Документ Система менеджменту якості суб’єкта готельного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кашпур, А.Розкрито сутність менеджменту якості та особливості його реалізації у підприємствах готельного бізнесу, розглянуто критерії, рівні та методи якості готельних послуг, досліджено методичні підходи до ефективності формування корпоративної системи менеджменту якості, а також наведено напрями та завдання удосконалення системи менеджменту якості готельних послугДокумент Управління споживчою лояльністю у готельному бізнесі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Масловець, М.У статті визначено сутність програми лояльності та особливостей її формування суб’єктами готельного бізнесу. Проаналізовано основні тенденції та особливості формування програм лояльності. Визначено та охарактеризовано фактори та принципи формування програм лояльності. Запропоновано модель управління споживчою лояльністюДокумент Інтегровані маркетингові комунікації підприємств готельного господарства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Данилюк, О.Стаття розглядає поняття та принципи інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті діяльності підприємств готельного господарства. Автор проаналізував роль та значення цих комунікаційних стратегій у вдосконаленні рекламних практик та підвищенні конкурентоспроможності готельного бізнесу.