МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС за Ключові слова "hospitality industry"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг національної ресторанної мережі на міжнародному ринку послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сухоручко, Д.У статті розглядається сутність та необхідність використання брендингу суб’єктом ресторанного бізнесу. Сформовано компоненти брендингу для ресторану. Обґрунтовано, що брендинг є ключовим елементом успіху в сфері гостинності, сприяючи зростанню лояльності споживачів, підвищенню доходів і забезпеченню стійкої конкурентної переваги. Розкрито основні етапи реалізації ефективного брендингу при виході ресторанній мережі на міжнародний ринок. Обґрунтовано основні KPI ефективності брендингу.Документ Конкурентоспроможність готельної мережі на міжнародному ринку послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Воронін, М.У статті досліджено особливості конкурентоспроможності готельних та ресторанних мереж на міжнародному ринку послуг. Розкрито поняття конкурентоспро-можності в контексті індустрії гостинності, розглянуто основні фактори, що впливають на конкурентну позицію готельних та ресторанних мереж на глобальному рівні, а також стратегії підвищення їх конкурентоспроможності.Документ Міжнародний досвід стандартизації обслуговування споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бесолов, А.У статті розглядається питання впровадження міжнародних стандартів обслуговування споживачів у готелях та ресторанах, а також їх вплив на підвищення якості наданих послуг. Аналізується, як стандартизація процесів обслуговування сприяє створенню позитивного досвіду для гостей, і як це пов’язано з рівнем підготовки персоналу. Також надаються рекомендації щодо підвищення ефективності системи управління обслуговуванням та підготовки кадрів у готельно-ресторанній індустрії.