МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС за Ключові слова "customer orientation"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг національної ресторанної мережі на міжнародному ринку послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сухоручко, Д.У статті розглядається сутність та необхідність використання брендингу суб’єктом ресторанного бізнесу. Сформовано компоненти брендингу для ресторану. Обґрунтовано, що брендинг є ключовим елементом успіху в сфері гостинності, сприяючи зростанню лояльності споживачів, підвищенню доходів і забезпеченню стійкої конкурентної переваги. Розкрито основні етапи реалізації ефективного брендингу при виході ресторанній мережі на міжнародний ринок. Обґрунтовано основні KPI ефективності брендингу.Документ Міжнародний досвід стандартизації обслуговування споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бесолов, А.У статті розглядається питання впровадження міжнародних стандартів обслуговування споживачів у готелях та ресторанах, а також їх вплив на підвищення якості наданих послуг. Аналізується, як стандартизація процесів обслуговування сприяє створенню позитивного досвіду для гостей, і як це пов’язано з рівнем підготовки персоналу. Також надаються рекомендації щодо підвищення ефективності системи управління обслуговуванням та підготовки кадрів у готельно-ресторанній індустрії.Документ Програми споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Варцаба, Т.Стаття розглядає сучасні підходи та стратегії, які використовуються готельними мережами для залучення та задоволення споживачів. Автор проаналізував різноманітні програми споживчоорієнтованого розвитку, такі як інтеграція в соціальні мережі, розвиток мобільних додатків, впровадження програм лояльності тощо. Стаття також висвітлює переваги та недоліки використання таких програм у готельній індустрії та надає рекомендації щодо оптимального використання цих стратегій для підвищення конкурен-тоспроможності та забезпечення високого рівня задоволення споживачів. Висновки статті можуть бути корисними для менеджменту готельних мереж, маркетингових фахівців та дослідників у галузі готельного бізнесу.