МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС за Ключові слова "customer focus"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток корпоративної культури міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Щегель, В.У статті розглядається суть розвитку корпоративної культури міжнародних готельних мереж, розкриття та аналіз піднятої теми з метою виявлення факторів, що впливають на формування та зміни в корпоративній культурі. Розкрито сутність функцій корпоративної культури (регулююча, комунікативна, мотиваційна, іміджева, інтегруюча), їх місце, особливості реалізації й вплив на якість готельного сервісу. Проаналізовано особливості корпоративної культури найбільших готельних мереж.