МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС за Ключові слова "branding"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг національної ресторанної мережі на міжнародному ринку послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сухоручко, Д.У статті розглядається сутність та необхідність використання брендингу суб’єктом ресторанного бізнесу. Сформовано компоненти брендингу для ресторану. Обґрунтовано, що брендинг є ключовим елементом успіху в сфері гостинності, сприяючи зростанню лояльності споживачів, підвищенню доходів і забезпеченню стійкої конкурентної переваги. Розкрито основні етапи реалізації ефективного брендингу при виході ресторанній мережі на міжнародний ринок. Обґрунтовано основні KPI ефективності брендингу.