МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1 за Ключові слова "branding"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг у системі управління конкурентоспроможністю підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Підопригора, О.В статті проаналізовано теоретичні аспекти брендингу як основи управління конкурентоспроможністю підприємства. Досліджено сутність поняття «бренд», визначено його риси, ключові елементи, охарактеризовано брендинг як цілеспрямовану діяльність з розробки бренду та управління ним.Документ Ключова роль побудови бренду бізнесом у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бардіна, А.У статті проаналізовано історію розвитку такого напряму як брендинг, його розгалуження – цифровий брендинг, а також визначені ключові аспекти запровадження бренд-стратегій бізнесом у соціальних мережах для побудови бренду. Обґрунтовано доцільність побудови бренду в соціальних мережах.Документ Планування бренд-ідентичності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Левон, А.У статті розглянуто теоретичні підходи брендингу, створення бренду та його значення для компаній. Досліджено функції, стратегії та інструменти просування бренду. Розкрито поетапний процес створення бренду, його цінність та важливість для підприємств. Розглянуто основні етапи ефективного брендингу: аналіз, дизайн та розробка концепції. Виділеної описано дві моделі, які описують структуру особливостей бренду, модель чотиривимірного брендингу Т. Геда та модель «Колесо бренду». Проаналізувавши моделі, визначено важливі елементи ідентичності бренду, а саме: суть бренду, його цінності, індивідуальність та взаємовідносини зі споживачем.