МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1 за Ключові слова "brand management"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концепції бренд-менджменту в забезпеченні розвитку організації(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Усмединська, В.Стаття розглядає сучасну концепцію бренд-менеджменту, зокрема концепцію бренд-лідерства, в контексті стратегічного підходу до управління брендом. Автор висвітлює основні аспекти цієї концепції, включаючи стратегічну орієнтацію, глобалізацію, широкий фокус використання бренду, розвиток ідентичності бренду та активність бренд-менеджера.Документ Особистий бренд як складова бренд-менеджменту в приватних закладах охорони здоров’я(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лучко, А.У статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування особистого бренду, як частини бренд-менеджменту в приватних закладах охорони здоров’я, розроблено чек-лист створення персонажа для соціальних мереж закладів охорони здоров’я, проаналізували варіанти персонажу, який може бути обличчям бренду медичного закладу.Документ Позиціонування у бренд-менеджменті(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гогуадзе, С.У статті розглянуто поняття позиціонування, характеристики, за якими воно формується, етапи розробки стратегії формування та просування позиціонування бренду, приклади позиціонування світових і вітчизняних брендів в роботі.Документ Система бренд-менеджменту як фактор підвищення конкурентоспроможності будівельного підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Глотова, В.У статті досліджено вплив бренд-менеджменту на конкурентоспроможність будівельних підприємств. Розглянуто теоретичні основи, аналіз успішних прикладів, виклики та проблеми, а також розроблено рекомендації щодо вдосконалення бренд-менеджменту.Документ Сучасні виклики бренд-менеджменту(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гнатюк, К.Стаття присвячена аналізу актуальних питань бренд-менеджменту, а саме: вплив цифровізації на бренд-менеджмент, виклики, етапи та завдання бренд-менеджменту, процес прийняття рішення про купівлю, процес формування лояльності споживача, а також розвиток цифрового маркетингу та його вплив на бренд-менеджмент.