053 Психологія
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 053 Психологія за Ключові слова "комунікація"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Жилко, Дар’я ОлександрівнаКваліфікаційна робота спрямована на дослідження психологічних аспектів взаємодії працівників у товариствах з обмеженою відповідальністю (ТОВ). У роботі розкрито сутність міжособистісної комунікації та групової динаміки, їхній вплив на загальну ефективність організації. Особливу увагу приділено ролі лідерства, емоційного інтелекту та соціально-психологічного клімату в формуванні згуртованої та продуктивної команди. Проведено аналіз мотиваційних чинників, які стимулюють працівників до досягнення спільних цілей. У межах емпіричного дослідження виявлено залежність між рівнем комунікативної компетентності працівників і результативністю їхньої спільної діяльності. Результати роботи можуть бути використані для розробки практичних рекомендацій щодо оптимізації взаємодії у межах ТОВ. Zhilko Daria Oleksandrivna "Psychological Foundations of Employee Interaction in a Limited Liability Company." The qualification paper focuses on the study of psychological aspects of employee interaction within a limited liability company (LLC). The work explores the essence of interpersonal communication and group dynamics, as well as their impact on the overall organizational effectiveness. Special attention is given to the role of leadership, emotional intelligence, and the socio- psychological climate in forming a cohesive and productive team. The analysis examines motivational factors that encourage employees to achieve common goals. An empirical study reveals the correlation between the level of employees' communicative competence and the effectiveness of their joint activities. The results of the research can be used to develop practical recommendations for optimizing interaction within LLCs.Документ Психологічні особливості ефективності комунікації працівників ресторанного бізнесу».(Державний торговельно-економічний університет, 2025-09) Железнова, Валерія АнтонівнаЖелезнова В.А. визначення психологічних особливостей комунікації працівників у ТОВ «Sushi Story». Дипломна робота освітнього рівня-бака- лавр,спеціальність 053 «Психологія», Факультету Економіки Менеджменту та Психології, «Державний торговельно-економічний університет». Розглянуто поняття та сутність міжособистісної комунікації,теоретичні підходи вивчення між особової комунікації,та фактори що впливають на ефе- ктивність комунікації. Обґрунтовано психодіагностичний інструментарій дослідження та опи- сано організацію і концептуальну модель емпіричного дослідження. Проведено аналіз особливостей проявів міжособистісної взаємодії,за ре- зультатами дослідження надані практичні рекомендації,щодо оптимізації ко- мунікації працівників. Zheleznova V.A. determination of psychological features of communication of employees in LLC "Sushi Story". Diploma work of educational level-bachelor, specialty 053 "Psychology", Faculty of Economics, Management and Psychology, "State University of Trade and Economics". The concept and essence of interpersonal communication, theoretical approaches to the study of interpersonal communication, and factors influencing the effectiveness of communication are considered. The psychodiagnostic research tools are substantiated and the organization and conceptual model of empirical research are described. An analysis of the features of manifestations of interpersonal interaction is carried out, and practical recommendations are given based on the results of the study regarding the optimization of employee communication.