МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1) за Ключові слова "effectiveness evаluаtion"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рекламна кампанія підприємства: розробка та впровадження(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Паламарчук, О.Статтю присвячено дослідженню теоретичних аспектів проведення рекламних кампаній. Проаналізовано визначення сутності поняття «реклама» в законодавстві та роботах науковців. Визначено функції реклами. Розглянуто види і типи реклами. Зазначено, що на сучасному етапі реклама тісно пов’язана з рекламними кампаніями та є їх складовим елементом. Проаналізовано визначення сутності поняття «рекламна кампанія» в роботах науковців. Розглянуто еволюцію цілей проведення рекламних кампаній. Проаналізовано класифікацію видів рекламних кампаній. Наведено загальну структурно-функціональну модель рекламної кампанії.