LUXURY INDUSTRY: ГЛОБАЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ВИКЛИКИ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд LUXURY INDUSTRY: ГЛОБАЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ВИКЛИКИ за Ключові слова "luxury services"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості сегментації споживачів лакшері-послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Коломієць, А.У статті досліджено специфіку сегментації споживачів лакшері послуг на готельному ринку України, акцентуючи увагу на важливості врахування географічних, демографічних, соціально-економічних, психографічних та поведінкових факторів. Окремо розглянуто роль цифрових технологій та соціальних мереж як інноваційних інструментів сегментації споживачів, які безпосередньо здатні впливати на формування споживчих вподобань і зростання рівня лояльності. На основі аналізу запропоновано рекомендації щодо ефективної сегментації, що включають багатофакторний підхід, персоналізацію, активне використання цифрових платформ для підвищення задоволеності клієнтів, збільшення прибутковості готелів та зміцнення позицій на ринку.Документ Рекламні стратегії для Vip споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кудренко, М.У статті проаналізовані рекламні стратегії готелю Premier Palace Hotel, спрямовані на залучення та утримання VIP-споживачів. Проведено аналіз основних підходів до персоналізації маркетингових кампаній, використання соціальних мереж та цифрових технологій, а також співпраці з лідерами думок. Автор надає рекомендації щодо вдосконалення рекламних стратегій, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності готелю на ринку люксових послуг.