LUXURY INDUSTRY: ГЛОБАЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ВИКЛИКИ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд LUXURY INDUSTRY: ГЛОБАЛЬНІ ТА ЛОКАЛЬНІ ВИКЛИКИ за Ключові слова "hospitality industry"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні підходи до формування стандартів обслуговування Vip-споживачів суб’єкта гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Леоненко, О.В статті проаналізовано ключові аспекти формування та впровадження стандартів обслуговування VIP-споживачів у сфері гостинності. Вивчено методичні підходи, що включають аналіз потреб споживачів, розробку і впровадження стандартів, тренінги для персоналу, а також моніторинг і контроль якості сервісу. Зазначено важливість адаптації стандартів до змін на ринку та технологічних інновацій для підтримки високого рівня обслуговування та забезпечення конкурентних переваг.Документ Сервісні стратегії суб’єкта гостинності для Vip-споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дмитренко, Д.У цій статті досліджуються стратегії надання послуг, що використовуються підприємствами гостинності для обслуговування сегментів VIP-споживачів. Він підкреслює важливість персоналізованого досвіду, ексклюзивного доступу, надання високоякісних послуг, покращеної конфіденційності та виняткових програм лояльності для задоволення унікальних потреб VIP-споживачів. Завдяки всебічному огляду літератури та галузевих практик дослідження визначає ефективні стратегії та надає дієві рекомендації для організацій гостинності. Результати підкреслюють критичну роль індивідуальних послуг у підвищенні задоволеності клієнтів і лояльності серед VIP-гостей, підкреслюючи необхідність постійних інновацій і адаптації в індустрії гостинності.Документ Інноваційні стратегії суб’єкта гостинності для сегментів Vip споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Даценко, А.У статті розглянуто особливості надання готельних послуг для гостей VIP-сегменту. Досліджено основні напрямки формування маркетингових стратегій для даного типу гостей та сучасні тенденції в формуванні обслуговування цього сегменту, особливості їхніх потреб в індустрії гостинності. Розглянуто приклад формування успішних стратегій у підприємствах готельного господарства преміального класу.