Підручники I Textbooks
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники I Textbooks за Ключові слова "competition"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ДЕРЖАВНЕ АНТИМОНОПОЛЬНЕ РЕГУЛЮВАННЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2015) Лагутін, Василь Дмитрович; Боровик, Юлія Ігорівна; Вертєлєва, Оксана Василівна; Герасименко, Анжеліка Григорівна; Головко, Людмила Степанівна; Дідківська, Любов Іванівна; Квіцинська, Надія Володимирівна; Кузьменко, Любов Григорівна; Медведєв, Анатолій Іванович; Михальчишин, Наталія Лук’янівна; Міняйло, Олександр Іванович; Соколовська, Ірина Петрівна; Уманців, Юрій Миколайович; Хрустальова, Вікторія Вікторівна; Щербакова, Таміла АнатоліївнаВ основу підручника покладено курс лекцій, який автори викладають студентам спеціальності «Управління у сфері економічної конкуренції». На системній основі розкрито сучасні проблеми захисту економічної конкуренції. Особливу увагу приділено висвітленню комплексу теоретичних і практичних питань антимонопольного регулювання та контролю в економіці України. Для студентів, аспірантів і викладачів закладів вищої освіти, працівників Антимонопольного комітету України, всіх, хто цікавиться проблемами розвитку конкуренції і регулювання товарних ринків.Документ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2015) Ортинська, Валентина Василівна; Мельникович, Олена МиколаївнаРозглянуто важливі теоретично-методологічні питання організації маркетингових досліджень. Розкрито зміст та особливості проведення різноманітних видів опитування, спостереження та експериментів. Викладено методичні підходи до дизайну опитних листів. Певні розділи розкривають прикладні питання маркетингових досліджень. Кожний розділ підручника супроводжується завданнями і ситуаційними вправами для обговорення та тестами для перевірки рівня засвоєння матеріалу. Призначено для студентів закладів вищої освіти, які навчаються за напрямом підготовки «Маркетинг», а також керівників та спеціалістів служб маркетингу виробничих і торговельних підприємств.