Підручники I Textbooks
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники I Textbooks за Ключові слова "communication policy"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Мазаракі, Анатолій Антонович; Мельник, Тетяна Миколаївна; Кудирко, Людмила Петрівна; Іксарова, Наталія Олександрівна; Кам’янецька, Оксана Володимирівна; Ладиченко, Катерина Іллівна; Тронько, Віра Володимирівна; Головачова, Ольга Сергіївна; Сай, Дарія Валеріївна; Зубко, Олена Віталіївна; Севрук, Ірина МиколаївнаРозглянуто концептуальні засади та практичні аспекти здійснення міжнародної маркетингової діяльності підприємств, екзогенні та ендогенні детермінанти впливу на міжнародне маркетингове середовище, маркетингові складові поширених стратегій виходу підприємств на зарубіжні ринки, особливості формування та реалізації міжнародного маркетингового комплексу в умовах глобальних викликів та трансформаційних зрушень у системі міжцивілізаційних та кроскультурних обмінів. Висвітлено сучасні тренди в реалізації маркетингових завдань підприємств, зокрема особливості впровадження глобальних та мультинаціональних стратегій маркетингу транс-національними корпораціями. Призначено для студентів та аспірантів, фахівців у сфері ЗЕД, усіх, хто цікавиться новітніми концепціями та практикою маркетингу в міжнародній діяльності підприємств на сучасному етапі.