Підручники I Textbooks
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники I Textbooks за Ключові слова "advertising"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2015) Ортинська, Валентина Василівна; Мельникович, Олена МиколаївнаРозглянуто важливі теоретично-методологічні питання організації маркетингових досліджень. Розкрито зміст та особливості проведення різноманітних видів опитування, спостереження та експериментів. Викладено методичні підходи до дизайну опитних листів. Певні розділи розкривають прикладні питання маркетингових досліджень. Кожний розділ підручника супроводжується завданнями і ситуаційними вправами для обговорення та тестами для перевірки рівня засвоєння матеріалу. Призначено для студентів закладів вищої освіти, які навчаються за напрямом підготовки «Маркетинг», а також керівників та спеціалістів служб маркетингу виробничих і торговельних підприємств.Документ ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РЕКЛАМНОГО ТА PR-АГЕНТСТВА(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мельникович, Олена МиколаївнаУ підручнику розглянуто теоретичні та практичні основи організації діяльності рекламних та PR-агенцій. Представлено класифікацію цих підприємств за різноманітними класифікаційними ознаками. Подано ґенезу та еволюцію розвитку рекламного та PR-бізнесу в світі та Україні. Проведено оцінку українського ринку реклами та PR, визначено тенденції його розвитку. Викладено підходи до формування асортименту послуг рекламної та PR-агенції, цін на різноманітні рекламні та PR-продукти. Представлено способи формування оплати послуг рекламного та PR-агентства. Подано етапи управління стосунками з клієнтами рекламних та PR-агентств, особливості проведення та участі підприємств в рекламних та PR-тендерах. Надано підходи щодо впровадження CRM-системи на підприємствах рекламного та PR-бізнесу, способи просування послуг агенцій. Підручник містить багато прикладів з організації роботи українських та зарубіжних підприємств рекламного та PR-бізнесу. Видання призначено для науковців, викладачів, студентів і рекламної спільноти в агенціях та підприємствах-замовників, а також для тих, хто вивчає питання організації роботи рекламних та PR-агенцій.