Світової економіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Світової економіки за Автор "Генералов Олександр Валентинович"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МІСЦЕ УКРАЇНИ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ІТ-ПОСЛУГ(DTEU, 2024-12) Нікітенко Марії Максимівни; Генералов Олександр ВалентиновичАНОТАЦІЯ Нікітенко Марія Максимівна. Місце України на міжнародному ринку ІТпослуг (на матеріалами Торгово-промислової Палати України, м. Київ). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра. Державний торговельно-економічний університет, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена актуальній проблемі розвитку ІТ-послуг на внутрішньому та зовнішньому ринках. У першому розділі розглянуто сутність ІТ-послуг в міжнародному бізнесі та визначені особливості реалізації ІТ-послуг. У другому розділі ідентифіковано стан розвитку міжнародного ринку ІТпослуг в ХХІ столітті та проаналізовано місця вітчизняних субʼєктів міжнародного бізнесу на міжнародному ринку ІТ-послуг. У третьому розділі визначено роль ТПП у просуванні українського сегменту ІТ-послуг на міжнародному ринку та обґрунтовано напрями посилення позицій вітчизняних субʼєктів міжнародного бізнесу на міжнародному ринку ІТ-послуг в умовах військового стану. Ключові слова: міжнародний бізнес, ІТ-послуги, ТПП, просування, діджиталізація, конкурентоспроможність, інновації. ABSTRACT Maria Nikitenko. Ukraine's Place in the International IT Services Market (based on the materials of the Ukrainian Chamber of Commerce and Industry, Kyiv). Final qualification work for a master's degree. State University of Trade and Economics, 2024. The qualification work is devoted to the topical issue of the development of IT services in the domestic and foreign markets. The first chapter considers the essence of IT services in international business and identifies the features of IT services implementation. The second section identifies the state of development of the international IT services market in the twenty-first century and analyses the place of domestic international business entities in the international IT services market. The third section defines the role of the CCI in promoting the Ukrainian segment of IT services in the international market and substantiates the directions of strengthening the position of domestic international business entities in the international IT services market under martial law. Keywords: international business, IT services, CCI, promotion, digitalisation, competitiveness, innovation.Документ СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПРИ ФОРМУВАННІ БРЕНДУ(DTEU, 2024-12) Скиця Владислава Віталійовича; Генералов Олександр ВалентиновичАНОТАЦІЯ Скиць Владислав Віталійович. Стратегічне управління комунікаціями при формуванні бренду (за матеріалами ТОВ «НОВУС УКРАЇНА», м. Київ). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра. Державний торговельно-економічний університет, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена актуальній проблемі стратегічного управління комунікаціями при формуванні бренду. У першому розділі розглянуто теоретично-методологічні засади формування бренду підприємства на міжнародному ринку та зазначені основні бренд-стратегії компанії на міжнародному ринку. У другому розділі проаналізовано маркетингову діяльність компанії ТОВ «НОВУС Україна» та визначено стратегію управління комунікаціями торгівельного підприємства. В третьому розділі запропоновано рекомендації щодо удосконалення брендингу торгівельного підприємства та економічно обґрунтовано запропоновані заходи. Ключові слова: глобальний маркетинг, стратегічне управління, управління підприємством, конкурентоспроможність, бренд. ABSTRACT Vladyslav Skits. Strategic Communication Management in Brand Building (based on the materials of NOVUS UKRAINE LLC, Kyiv). Qualification work for a master's degree. State University of Trade and Economics, 2024. The qualification work is devoted to the topical issue of strategic communication management in brand building. The first section considers the theoretical and methodological foundations of the enterprise brand formation in the international market and identifies the main brand strategies of the company in the international market. The second section analyses the marketing activities of NOVUS Ukraine LLC and defines the strategy of communication management of the trading enterprise. The third section offers recommendations for improving the branding of the trading company and provides economic justification for the proposed measures. Keywords: global marketing, strategic management, business management, competitiveness, brand.Документ СТРАТЕГІЇ ЕКОНОМІЧНОГО ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ В УМОВАХ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ(DTEU, 2024-12) Губерника Артема Миколайовича; Генералов Олександр ВалентиновичАНОТАЦІЯ Губерник Артем. Стратегії економічного відновлення України в умовах російсько-української війни У роботі проаналізоване поняття соціально-економічного розвитку країни, зокрема розглянуті соціальний і економічний аспекти розвитку, які тісно взаємопов’язані між собою. Проаналізовані підходи до визначення поняття стратегії. Розглянуті основні показники, які використовуються при розробленні стратегій соціально-економічного розвитку. Проаналізовані соціально-економічні наслідки війни, зокрема такі як безробіття, зниження рівня життя, міграція. Проведене оцінювання збитків від російсько-української війни у промисловості, інфраструктурі, енергетиці та аграрному секторі. Визначене місце цифровізації в стратегії економічного відновлення України, як одного з ключових факторів розвитку в умовах масштабного руйнування її промислового потенціалу та виробничих потужностей. Запропонований алгоритм розроблення стратегії соціальноекономічного розвитку та відновлення на прикладі Вишгородської районної державної адміністрації. Ключові слова: стратегія, відновлення, цифровізація, розвиток, прямі втрати, трансформація, воєнні дії. SUMMARY Gubernyk Artem. Strategies for the economic recovery of Ukraine in the conditions of the Russian-Ukrainian war The paper analyzes the concept of socio-economic development of the country, in particular, the social and economic aspects of development, which are closely interconnected, are considered. Approaches to defining the concept of strategy are analyzed. The main indicators used in the development of social and economic development strategies are considered. The socio-economic consequences of the war are analyzed, in particular, such as unemployment, a decrease in the standard of living, and migration. An assessment of losses from the Russian-Ukrainian war in industry, infrastructure, energy, and the agricultural sector was carried out. The place of digitization in the strategy of economic recovery of Ukraine is determined, as one of the key factors of development in the conditions of large-scale destruction of its industrial potential and production capacities. An algorithm for developing a strategy for socio-economic development and recovery based on the example of the Vyshgorod District State Administration is proposed. Key words: strategy, recovery, digitalization, development, direct losses, transformation, military operations.Документ Торговельна війна між США та КНР у вимірі глобального суперництва(DTEU, 2024-12) Кравченко-Угрехелідзе Анастасії Володимирівни; Генералов Олександр ВалентиновичАНОТАЦІЯ Кравченко-Угрехелідзе А.В. Торговельна війна між США та КНР у вимірі глобального суперництва. (на матеріалах Асоціації "Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)", м Київ) У роботі проаналізовані теоретико-методологічні засади виникнення торговельних війн, механізми впливу торговельної війни на економічну ситуацію всередині країни та на глобальній арені. Було досліджено розвиток конфлікту та його вплив на економіки США та КНР; здійснено аналіз економічного впливу торговельної війни у глобальному вимірі. Розглянуто наслідки цього конфлікту для української економіки та відповідно розроблені рекомендації щодо провадження політик для уряду України з наведенням прикладів уже зроблених кроків. Проаналізовано діяльність української компанії «SoftServe» та напрацьовано стратегії для бізнесу щодо уникнення наслідків торговельної війни за умови триваючої збройної агресії РФ проти України, а також розглянуто перспективи розвитку українського бізнесу в умовах геополітичних викликів. Ключові слова: торговельна війна, США, КНР, тарифи, мито, світова економіка, протекціонізм, ТНК, регулювання. SUMMARY Kravchenko-Uhrekhelidze A. The US-China Trade war in the context of global rivalry. (based on materials of Ukraine National Committee of International Chamber of Commerce(ICC Ukraine) The study analyses the theoretical and methodological foundations of trade wars, the mechanisms of trade war impact on the economic situation in the country and on the global stage. The author examines the development of the conflict and its impact on the economies of the United States and China; analyses the economic impact of the trade war in the global dimension. The implications of this conflict for the Ukrainian economy are considered and policy recommendations for the Ukrainian government are developed, providing examples of steps already taken. The author analyses the activities of the Ukrainian company SoftServe and develops strategies for businesses to avoid the consequences of the trade war in the context of the ongoing armed aggression of the Russian Federation against Ukraine, and considers the prospects for the development of Ukrainian business in the context of geopolitical challenges. Keywords: trade war, USA, China, tariffs, export fee, global economy, protectionism, MNC, regulations.Документ Трансформація міжнародних виробничих мереж в умовах глобальної рецесії(DTEU, 2024-12) Москалюка Максима Юрійовича; Генералов Олександр ВалентиновичАНОТАЦІЯ Москалюк М.Ю. Трансформація міжнародних виробничих мереж в умовах глобальної рецесії (на матеріалах на матеріалах Торговопромислова палата України, м. Київ) У дослідженні розглядається трансформація міжнародних виробничих мереж (МВМ) в умовах глобальної рецесії, зокрема вплив економічних і геополітичних факторів на їх структуру, функціонування та стійкість. Аналіз проводиться на матеріалах Асоціації "Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)", що дозволяє оцінити специфіку змін у МВМ на прикладі України. Дослідження показує, що глобальна рецесія призводить до адаптації стратегій компаній, зокрема до диверсифікації ланцюгів постачання, зниження залежності від зовнішніх ринків та впровадження інноваційних технологій. Основна увага приділяється ролі Торгово-промислових палат у підтримці стійкості МВМ, зокрема через сприяння міжнародній співпраці, консультаційноінформаційну підтримку та забезпечення правового супроводу. Ключові слова: міжнародні виробничі мережі, глобальна рецесія, диверсифікація постачання, ICC Ukraine, стійкість виробничих процесів. SUMMARY Moskaliuk M.Y. Transformation of International Production Networks in the Context of Global Recession (based on materials of the International Chamber of Commerce (ICC Ukraine), Kyiv) This study examines the transformation of international production networks (IPNs) under the global recession, focusing specifically on the impact of economic and geopolitical factors on their structure, functioning, and resilience. The analysis is based on materials from the Ukrainian National Committee of the International Chamber of Commerce (ICC Ukraine), which enables a detailed assessment of changes in IPNs using Ukraine as a case study. The research shows that the global recession leads companies to adapt their strategies, including diversifying supply chains, reducing reliance on external markets, and implementing innovative technologies. Emphasis is placed on the role of Chambers of Commerce in supporting IPN resilience, particularly through fostering international cooperation, providing consultative and informational support, and ensuring legal assistance. Keywords: international production networks, global recession, supply chain diversification, ICC Ukraine, production process resilienceДокумент ФОРМУВАННЯ ІМІДЖЕВОЇ СТРАТЕГІЇ ЕКОНОМІЧНОГО СУБ’ЄКТА В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ(DTEU, 2024-12) Стоцької Дарини Валентинівни; Генералов Олександр ВалентиновичАНОТАЦІЯ Стоцька Д.В. Формування іміджевої стратегії економічного суб’єкта в глобальному маркетинговому середовищі. (На матеріалах Торговопромислової палати України, м. Київ) У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти формування іміджевої стратегії економічного суб’єкта в умовах глобального маркетингового середовища. Перший розділ містить аналіз основних понять іміджевої стратегії, її значення для суб’єктів міжнародного бізнесу та методи її формування. У другому розділі розглянуто специфіку маркетингового середовища для міжнародних компаній у ХХІ столітті та проведено аналіз сучасного іміджу Торгово-промислової палати України і впливу цього іміджу на її членів. Третій розділ присвячено пропозиціям щодо вдосконалення іміджевої стратегії ТППУ та оцінено результативність запропонованих заходів в контексті поточних умов військового стану, що є важливим для підвищення ефективності міжнародної економічної діяльності ТППУ та забезпечення позитивного іміджу як самої палати, так і її членів. Ключові слова: іміджева стратегія, Торгово-промислова палата України, маркетингове середовище. SUMMARY Stotska D.V. Formation of the image strategy of an economic entity in the global marketing environment. (Based on the materials of the Chamber of Commerce and Industry of Ukraine, Kyiv) The works examines the theoretical and practical aspects of forming an image strategy of an economic entity in the global marketing environment. The first section contains an analysis of the main concepts of image strategy, its importance for international business entities and methods of its formation. The second chapter examines the specifics of the marketing environment for international companies in the 21st century and analyzes the modern image of the Chamber of Commerce and Industry of Ukraine and the impact of this image on its members. The third section is devoted to proposals for improving the image strategy of the TPPU and evaluated the effectiveness of the proposed measures in the context of the current conditions of martial law, which is important for increasing the effectiveness of the international economic activity of the TPPU and ensuring a positive image of both the chamber itself and its members. Keywords: image strategy, Chamber of Commerce and Industry of Ukraine, marketing environment.