241 Готельно-ресторанна справа
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 241 Готельно-ресторанна справа by Author "Святюк Орина"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Міжнародні стандарти якості послуг готельного оператора «Ramada Encore»(КНТЕУ, 2020) Святюк ОринаАктуальність теми випускної кваліфікаційної роботи. На сучасному етапі функціонування всіх підприємств в Україні, включаючи готельні, все більше уваги приділяється системам менеджменту якості. Після підписання Україною договору про інтеграцію з ЄС багато готельних підприємств припинили свою діяльність, адже не могли конкурувати з європейськими, в тому числі і за рівнем якості. Задля підвищення рівня якості послуг готельних підприємств на українському ринку готельних послуг, підприємства звертаються до міжнародних стандартів якості. За таких умов дуже важливо проаналізувати досвід впровадження систем менеджменту якості міжнародними підприємствами на українському ринку готельних послуг, задля ефективного та результативного впровадження даних систем на власному підприємстві, уникання помилок при впровадженні та діяльності, а також висновків щодо поліпшення. Саме тому, актуальним залишається Ступінь розробленості проблеми. Серед іноземних вчених системи менеджменту якості вже давно стали одним з ключових елементів управління конкурентоспроможністю підприємства. Даній темі присвячені праці таких видатних зарубіжних класичних вчених, як Дж. Джуран, К. Ісікава, Є. Демінг та ін. Серед національних вчених питання менеджменту якості в своїх працях вивчали Безродна С.М., Паустовський Є.С., Кириченко Л.С., Дубодєлова А.В. та Клименко Л.П., проте актуальна методологія застосування даних системи менеджменту на національних підприємства досі залишається відкритою, адже постійні зміни вимог та підписання договору про інтеграцію України з ЄС змушують українські підприємства шукати вихід та звертатися до зарубіжного досвіду. Лише вивчаючи та аналізуючи досвід іноземних підприємств в розробці та впровадженні систем менеджменту якості можна підвищити рівень конкурентоспроможності українських підприємств задля утримання позицій як на українському ринку, так і на європейському. Усе вищезазначене обумовило вибір теми випускної кваліфікаційної роботи, визначило її мету, завдання та зміст. Метою випускної кваліфікаційної роботи є аналізування системи менеджменту якості послуг міжнародного готельного підприємства, розроблення теоретичних і методологічних засад, науково-методичних і практичних рекомендацій та реалізації вдосконалення системи менеджменту якості підприємства, що аналізується. В даній роботі поставлено та вирішено такі завдання: визначено сутність поняття «якість» та «системи менеджменту якості»; розглянути та досліджено сучасні методи менеджменту якості на підприємстві готельного господарства; проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища готельного підприємства «RAMADA Encore»; оцінено рівень якості послуг готельного підприємства «RAMADA Encore»; проаналізовано та оцінено систему менеджменту якості готельного підприємства «RAMADA Encore»; розроблено програму заходів з вдосконалення системи менеджменту якості готельного підприємства «RAMADA Encore»; оцінено ефективність запропонованих заходів з вдосконалення системи менеджменту якості послуг готельного підприємства «RAMADA Encore» Об’єктом дослідження є система менеджменту якості послуг готельного підприємства «RAMADA Encore». Предметом дослідження є комплекс теоретичних, методологічних та практичних аспектів аналізування та вдосконалення системи менеджменту якості послуг готельного підприємства. Методи дослідження. Теоретико-методологічною основою випускної кваліфікаційної роботи є міжнародні стандарти системи менеджменту якості, положення сучасної економічної теорії, менеджменту, економіки, праці вітчизняних і зарубіжних учених щодо дослідження впровадження та діяльності системи менеджменту якості.